Monday, October 27, 2008

Tokleves meg egyeb tokok (tökök hehe)

A tokvajas kipipalhato a listarol, Dani megcsinalta minimal segitseggel, talan le is fotozom. En meg fotem egy toklevest. Tegnap kozos tevezes kereteben lattunk egy kis JO otthoni fozocskezest es mindkettonknek megtetszett a tokleves. Gyerekecske amugyis szereti a zoldsegleveseket ("olyat csinalj, mint a papa" de nem voltam ott, fogalmam sincs, mindenesetre barmi zoldseglevest megeszik, bar sosem "olyan mint a papae" :P) es bizgatta a csorom, h nem is hamozta meg a tokot es kuktaban fozte, tenyleg villamgyorsnak tunt. Kicsit vitatkoztunk azon, h volt-e benne piros paprika (mar nem a magyar porfuszer, hanem a zoldpaprika pirosban), vegul nem raktam bele es igy is tokeletes lett. Egyutt pucoltunk mindent, ez kulon jo volt, szeretem a kis matatasat es mar igazi eles-hegyes kessel is lehet engedni dolgozni, ovatos es ugyes es egyre kevesbe borit mindent a szemet utana. A leves meg vilagszam tenyleg. Utana a kolok kifejtette h szereti JO-t, "hiszen meg igazabol eleg fiatal, fiatalabb mint Gary Rhodes es nem mondja annyit az F szot... es jokat foz". Holnapra beutemeztuk a tokos muffinjat is, csak mara ott pislogtak a fankok (nem KK, sima tecsos), eleg volt azokkal megbirkozni. Volt tejszines pestopasta is, tudunk elni. :) Es kiporszivoztam, bar ennek talan tenyleg nem kellene bloghir melysegu jelentosege legyen, de mostanaban van :P.

No comments: