Sunday, October 12, 2008

Suto


Nos, megvan, tegnap hirtelen felindulasbol elkovettuk. A pasi az oka mindennek, en maradtam volna otthon (meg a gyerek is, az uj konyve igen lekototte), de neki mehetnekje volt. Pedig igazabol minden jel az otthonmaradasra mutatott (lasd meg az iskola elott, ha nem lepsz le a jardaszeli csikrol, akkor aznap nincs szodolgozat tipusu JELEK). Ugy kezdodott, h odatettem egy kenyeret. Gyorsat, de azt is keson, ezert mikor vegre a himnemuek hazaertek a csaszkalasbol (kepeket raktak fel az uj irodaban meg vettek nekem viragot, illetve lisztet, hangzasra ugyanaz :P a pasi szerint ez vicces, es az utobbit meg lehet ENNI), meg nem indulhattunk. Aztan vegul 4 korul megis. Elso korben a foutca 3 ilyen profilu uzleteben probaltuk a helyi kiskereskedelmet tamogatni, de amikor a leggyengebb internetes arnal is jo 60-100 fonttal akartak velunk tobbet fizettetni (az egyik uzletben lattam a beszallitoi katalogust, a 240 fontos arbol siman lett 340, ertem en, h draga az uzlet berlete, de akkoris), akkor feladtuk. Ekkor indultam volna en haza, h megrendelem a neten, a pasi meg mantrazta h menjunk be Croydonba, az ikeamelletti currysbe. A foutca kivezeto szakasza vegig felturva, alternalt kozlekedes (JEL), aztan az orszagos fout amugy reggeli csucsszeruen beragadva (JEL), de ekkor mar ugy voltam, h a pasi olyan szinten szorakoztato (gyerek hatul mukknelkul olvasott), h araszoltunk tovabb. A dontes megerositesekepp feldobtunk egy penzt is, ha fej, megyunk tovabb, fej volt. Igen komoly a donteshozasi mechanizmusunk :PPP
Utkozben megvitattuk az altalanos gazdasagi es politikai helyzetet, megnyugtattuk egymast, h nekunk nincs az a recesszio ami arthat, jo kis beszelgetes volt :). Amugysem sok idot toltunk egyutt mostanaban.

Vegul odaertunk, 5 utan, 6kor zarnak. Nem volt semmi, ami tetszett volna (leginkabb arban), a kivalasztottrol meg katalogusszinten sem hallottak. Az egyetlen, ami emlitesre melto volt, egy ragasztoszalaggal osszemocskolt kiallitasi darab. Eredeti ara 430, abbol akcioztak egyet 390-re, majd a ragaszto miatt levittek 290re. 300-at szantunk ra. Marka, mert AEG (elektrolux, bar ha jol tudom, sutot sem gyartanak tobben mint 5-6 Europaban, szal ebbol a szempontbol mindegy), ragraviroztak buszken meg azt is h made in germany :PPP. A belseje az a kosztaszito nemfenyes pyrolitikus vagy milyen, szeles a grillje, visszanyomhatoak a kezelogombok. Ennek a gyerek ugralva orult, "EZ A KEDVENC FAJTAM", mintha eleteben egyszer is bekapcsolta volna a sutot :P
Donteskeptelen voltam, muszaj lett volna leellenorizni a which pontszamat (nem teszteltek, nincs neki), vagy legalabb beszelni valakivel, de egy arva mobil sem volt nalunk. Vegul kenytelenek voltunk megint feldobni A PENZT es megint fej lett, megvettuk. Zaras elott 8 perccel, ugy toltuk ki, h a mar csak resrenyitott toloajtot a porkolab morogva szelesebbre tarta.
Most megyek ragasztotvakarni, kimosni es HASZNALNI! :)

No comments: