Wednesday, October 29, 2008

Idojarasjelentes

Ma reggelre ez fogadott minket.


Illetve nem ez, mert a gyerek meg nem volt kint. A kep 7.10am-kor keszult. En 6.50-kor keltem, orommel konstataltam, h az uszodai bufesnoci szerdara vonatkozo hetfoi hoelorejelzese bejott (egyaltalan nem hittem neki, de nem alltam le vele vitatkozni a ragyogo napsutesben 10+ fokokban). Legkozelebb inkabb a lottoszamokat kerdezem majd tole...
7kor a gyermek is kibotorkalt, nem szokott sokaig aludni ujabban (vagy csak a szuneti semmitteves nem farasztja le elegge), a szokasos teendok utan hirtelen igen virgoncca valt, sikongatva kozolte velem, h esett a ho (remek hir egy autoval jaro felnottnek ugyebar :P), majd hozzatette: "I wrap myself up warm and go out in the garden to build the biggest snowball ever." Es ugy is tett, legalabbis a melegen feloltozes tekinteteben, 5 perc mulva mar kint kolbaszolt a kertben. Komolyan nem tudom, mivel kellett volna engem erre ravenni.

Aztan a kocsirafagyott ho kaparasa emelte a reggel fenyet, majd a 2 jegrefutas utkozben. De vegulis gond nelkul beertem es haza is. A ho meg mindig majdnem ugyanolyan mint volt, a kertben legalabbis. Morva hideg van, kesztyusapkavastagpulcsi, ami belefer.

No comments: