Wednesday, October 1, 2008

Szolgalati kozlemeny

aki nem kap tolem levelet, mikozben o maga irkal, az ne csuggedjen, nem ignoralok senkit, mindenkit szeretek es mindenki a baratom, csak valamiert nem mennek at a leveleim (tonlajnosok kulonosen erintettek). Pasi mar az ugyon van, bar nagyon kelletlenul, mert van doga mas es meg nathas is (lasd meg "man-cold" a jutubon, inkabb nem linkelek, gugliban barki megtalalja, aztan irja meg h teccett-e :) ). Addig meg irok netrol kozvetlenul.

Es ha mar itt vagyok, dietabol is apdetelek, halad a dolog. Kezdek hozzaszokni a kisebb adagokhoz, egeszen kevessel is beerem ujabban :). A sulyom megy lefele, a formam is apad, amugy semmi kulonos, ha az ember kevesebbet eszik, mint amire szuksege van, fogyik altalaban. Masodik hete hozza nekem Abel es Cole a bijozoccseget, igen tisztesseges minosegben es mennyisegben. A mult hetibol is jocskan van meg, bele kell huznom a feldolgozasba, ha nem akarom kidobni, amit nem akarok, sokba kerul. Kidobni meg plane. De amit ebbol ki akartam hozni, az infomegosztas, remek receptyeik vannak a szajtjukon, amit szinten nem linkelek ide, az is guglizhato.
Ma foztem egy adag parolt kale-t, amit nem tudom h hinak magyarul, nem is fontos, fodrosleveles sotet kaposztafele, imadom, sok fokhagymaval es a maradek husgombocokkal 5 pontos, amde igen finom ebedem lett. Vacsorara keszult egy reszelt zoldseges, kremsajtos, mozzarellas (maradek lejarofelben, de artani nem artott neki) teszta, amihez legjobb vmi aproteszta lett volna, de nem volt, ezert ikeas renszarvasfej lett. Ezzel talan el birom terelni a gyerek figyelmet a cukkinirol, amit igen aprora reszeltem, de eber a gyerek, figyel nagyon. A nemszeretem etelek listaja egyre bovul, a mazsola, gomba, spenot melle felkerult a cukkini es a kaposzta is. Bar szerencsere nem izre megy nala a dolog, aprora maszatolva barmit megesz ezek kozul is. Tuti h az iskolaban ragad ra a hujeseg, lett volna inkabb magantanulo.
Valamint osszedobtam egy pores krumplilevest, szinten nagy kedvence mindenkinek, melegitheto, jo lesz holnapra, amikor egesz nap nem leszek itthon.

Voltunk a terapistanal is ma reggel, szerinte sem haladunk igazan, jovo honaptol megprobaljuk a zeneterapiat. Ez ennek a nonek a gumimacija, az eddigi terapiat nem tartja annyira mint a zenet, nekem meg tokmindegy, csak hasznaljon. Kulonosen a kezirasa es a tulmozgasa izgat. Azt nem arultam el neki, h az utobbi 2 honap gyakorlatait nem igazan csinaltuk rendesen. Megprobalom komolyabban venni/vetetni.

No comments: