Wednesday, October 8, 2008

Suto

illetve sütö, de nem vagyok hajlando magyar ekezetekkel bajlodni. Meghalt. Hetfo este, a megkelt, sutokesz pizzaval a kezemben kellett szembesuljek a tennyel, h nem megyunk sielni, sutot veszunk. Atrohantam a szomszedba, ahol jot mulattak rajtam, de megsutottek a muvet. Amit kesobb alig birtam kioperalni a tepsibol, mert nem kentem ki, amator. De finom lett, kolok a jo harmadat bevagta (a 40 deka lisztbol keszult pizzanak), mindig meglep, milyen belpoklos bir lenni, amilyen cingar. At kellett szervezni a heti menut, nem is tunt fel eddig, h kb naponta hasznalom. Mecsoda mazli, h bar napok ota turaztattam magam h kipucoljam, a lustasag gyozott, most nem lennek boldog h orakat toltottem suvickolassal es a szep tiszta sutot dobom ki. Legalabb dzsuvasan megy a lerakoba :P. Megsiratni egyebkent sem fogom, a torott fogantyuja, a kipucolhatatlanul elmocskolodott belseje (a bekoltozeskor profi sutopucolo nem birta ujja varazsolni 50 penzert, mindentvivo, kornyezetgyilkos vegyszerekkel sem), a hasznalhatatlan oraja nem tettek szamomra kedvesebbe. Ja es a rettenet lehangolo barna szine, broaf.

Az a gaz, h en ugy terveztem, h kicsereljuk a konyhat (amint az osszes hitelkartyaadossag eltunik ugye) es akkor alkotok egy csilivili hiperszuper mindenttudo csodat, mint a lakasban volt. Pirolitikuskatalitikusmittudomenus, ontisztito, 7nyelvenbeszelo szupersutovel. De arra most nincs penz. Viszont a konyhacserevel nem fogom az akkor 1-2 eves (optimizmusom hatartalan penzugyekben, dacara a korulottunk dulo elkepeszto recesszionak), meg garancias uj sutot is kicserelni, eladni meg lehetetlen. Tehat ott fogok allni egy alapkivitelu darabbal. Masreszt az elmult 3 evet egy nagyon mezitlabassal toltottem, aztan megis ettunk full karacsonyi libat meg mindent. Az is bonyolitja a dolgot, h itt kaphatok dupla sutok, egy normal (annal leheletnyivel kisebb) es egy grilles sutovel, ami kisebb sokkal, de egy sima pizza megsul benne. Gyakorlatilag mindenhol ez van, a legelterjedtebb fajta, a sima, europai monosutot diaklakasokba szerelik altalaban es igazabol nem bantam volna ha olyanom van. Nem gyakran latok vendegul sok embert egyszerre, de amikor igen, akkor nagyon praktikus h 2 helyen is keszulhetnek a dolgok. Viszont butort most nem cserelunk, tehat a meglevo lukba kell befernie, ami meglehetosen limitaltta teszi a dolgokat, a 3000+ valasztek alig 800ra csokkent :PPP

Rovidrezarva, o lesz az. http://www.electrolux.co.uk/node38.aspx?productId=24629
(meg mindig nem tudok elegansan linkelni itt, jellemzo, szgepes pasival :P)

O kapta a legtobb pontot a whichen (ami szinten milyen mar, h a napokban filoztam, h feleslegesen fizetek elo, semmi nagyszabasu beruhazasunk nincs, hat tessek...), eleg alapkivitel, sut, grillez (zart ajtoval), kiolvaszt es allitolag pucolni is konnyu (tuti nem onpucolo mint a csodaneff). Es a kep alapjan (mert rendes utmutatot sehol nem talaltam a neten, a keprol kell okosnak lenni) programozhato is valamennyire (szinten nem annyira mint a csodaneff). A markaja sem valami leichesterkornyeki sufniban keszulo angol remseg.

Ugy vagyok ezzel a csodaneffel, mint az alfaval, elmondhatom, h legalabb egy kis idore az eletben volt egy csodasutom/csodaautom, sokan meg ennyit sem mondhatnak el magukrol ;). Azota meg van a mezitlabas suto es a panda :PPP

No comments: