Wednesday, October 22, 2008

Playdate

magyarul itt volt egy osztalytars kislany jatszani tegnap. Isteni volt. Azzal nyitott, h kipakolta a hatizsaknyi papirvackat, h o karacsonyi lapot gyart. Gyorsan elejukpakoltam a mi 2 tonnanyi ilyesminket, ollot, ragasztot, csillambizeket es hadd szoljon, volt 2, szorgosan vagdoso, ragaszto, fulig maszatos gyerekem 2 orara, a hangjukat sem hallottam. Aztan a szepseges idore tekintettel kimentunk a parkba, ahol en egy padhoz fagytam (huuu, szaranya vagyok tuti, de en ezt a jaccozast sosem birtam semennyire), a kolkek meg porogtek egy jot. Aztan haza, a gep bedagasztotta addigra a pizzatesztat, mindenki feltuningolta a magaet, kisutottuk (csodasutoben 3 szinten egyszerre, alom ez a gep), megettuk. Mig a pizza sult, a dedek az ikeas vizilovon szankiztak le a lepcson sorozatban, ramhozva ezzel a szivbajt, de kart nem okoztak semmiben, legfoleg magukban nem. Pizza utan megsutottuk a halovines tortacskakat, azt is megettek es mar indulhattam is meloba, pasi sem haldokolt mar olyan erosen mint hetfon, ezert benyomtam nekik egy filmet, elejuk nagy tal mikros popcorn (elkepeszto mennyiseget ettek) es ezzel el is ment a delutan, a film utan nem sokkal erkezett anyuka a lanyert. Ismet megallapitottam, h jo a tobbgyerekeseknek (bar gondolom, ez alol is van kivetel), szorakoztatjak egymast. Bar a mai, kettesben toltott napunk sem volt rossz, ikeaban kolbaszoltunk, ettunkittunkjotmulattunk a gyerekkel. De azert fogok meg igy gyereket lizingelni es tenyleg lanyokat, azok nem olyan kiskakasok, mint a fiu osztalytarsak.

No comments: