Wednesday, October 22, 2008

Mosogatogep

nos, o is megadta magat. 4 evesen csak villog az osszes gombja egyszerre es nem tortenik semmi. Erre irja az utmutato, h hivjak szerelot... A mas kombokban villogasra van otlete, erre csak a szerelo. Pedig ez sem gagyi gep, aeg oko favorit, ara is volt szepen. Hat nem vagyok boldog, de korantsem olyan ketsegbeesett, mint a suto miatt 2 hete (azt azonnal vilagga is kurtoltem, ez 3 napja tortent de eszembe sem igen jut, masikat biztosan nem veszunk, de meg a szerelot sem sietek kihivni), az nagyon mellbevago volt. Mosogatni kezzel is lehet... Bar nem vagyok nagy hive ennek a fajta hazimunkanak, de a sutot nemigen tudtam semmivel helyettesiteni. Annyira vicces, a napokban gondoltam ra eppen, h a gyerek meg sosem mosogatott, azt is csak ritkan kerem tole, h a gepbe tegyen ezt-azt. Itt az alkalom h jovendo menyemet boldogga tegyem ;).

Valami gond lehet a haztartasigep-karmankkal, bar fura modon a leginkabb rettegett kazan meg mindig birja. A napi 1 decit tisztan kiereszti, de fut...

No comments: