Wednesday, June 30, 2010

2 iskola

kozott lavirozunk, ide is kell meg fizetni-alairni-szervezkedni, meg oda is kell mar gyulni-szervezkedni es persze fizetni es alairni. Komolyan nem tudom, hogyan oldja meg mindezt, aki fulltajm dolgozik, nekem meg igy eppenhogycsakdolgozva sem megy igazan, pedig pl mara helyettesitest is kertem, h ott lehessek a kozepiskolai elso szuloin.
Uj iskola rosszul indult elegge, kijovetelkor konkretan nem jott ki, nekem kellett bemennem es megkeresni, valami tanari szobaban leltem ra 3 nocivel, sirva. A gyerek sirt, nem a nocik, pedig talan annak jobban orulok. Mint kesobb kiderult (belole ugyan csak harapofogoval szedtunk ki barmit, de a noje is ott volt, beepitett kem ;) este felhivtam), azon borult nala a bili, h matekbol nem szolitottak fel, pedig mindent tudott es jelentkezett es csak az kapott dijat (EGY DARAB RADIRT!!!!), akinek 2 pipaja volt, neki meg csak egy, angolbol (mino ironia). Ma reggel enyhen szegyenkezve ismerte el, h emiatt ugyan kar volt magat izgatnia, de hat tudom en, h nem a radir, hanem a dicsoseg, meg h o ugye most meg van gyozodve, h o lesz itt a minizseni es mindenki ot fogja csodalni az eszeert. Ahogy csinaljuk, ugy szar, erre mar rajottem anyasagom 11 eve alatt (lasd meg oltatni-nemoltatni, ezaziskola-azaziskola, sokaiganyatej-hozzataplalas, tiltaniatevetol-nezhetimodjaval-onszabalyoz, eddig szinte kb barmelyik valasztasomra is gondolok vissza, a masik mindig jobban sult volna el...), ezzel vigasztaltuk, amikor nem jutott be az eros iskolaba (felhivtam oket, hetedik a sorban, hat meg lennek lepve ha megis bekerulne es az ottani ismerkedos nagybanzaj is megvolt, ergo ha bekerul, szeptemberben o lesz, akit senki sem latott meg, aki nem tudja merre van a vece, aki MAS), hogy ott o nem lehetne a legjobb, itt meg az lesz, de persze ez is visszafele sul el most, mert hat hogyan is lenne o mindig mindenben a legjobb. De ugyan mi a tokomet mondhattam volna egy bekasegge alatt levo gyereknek???

Koncentralnunk kene valami nagyon tragikusra, merugye a mi helyzetunk messze nem az, adna valami perspektivat. Vagy nem is tudom mar mi lenne a jo.

No comments: