Saturday, July 10, 2010

30 fok

van a szobaban, ahol tanulnom kellene blogolas helyett, de a test erotlen, a lelek pedig gyenge, inkabb blogolok.
Megjott az evvegi bizi, a majusi teszteredmenyekkel koritve, angol es vallas negyes, a tobbi otos, tornabol harmas. Biztattam, h a 2016-os olimpian o lesz az egyetlen szorfbajnok, akinek harmasa volt tornabol :P
Meg amugyis agyon van dicserve tantestuletileg, es lehet h en vagyok a szuklatokoru, ostoba, "pushy" anya, aki nem erti, h ha zseni, akkor miert nem sikerult a felvetelije. Amin mar nem kene kattognom, gyerek megbekelt, nekem SOKKAL kenyelmesebb lesz a sarokig kiserni, mint 40 percet autokazni (vagy rettegni ha tomegkozlekedik), de asszem ez a tuske mar csak marad.
A gyerek amugy nagyon kielegitoen funkcional, jolnevelt meg ugyes, meg ugy altalaban jofej es persze gyonyoru. Meg simogatom meg dedelgetem sokat, mar nem nagyon hagyja, ki kell elnem magam, amig lehet. Serked a bajsza is es ragyasodik, az apja tusfurdoivel meg samponjaival hajlando csak tisztalkodni (es a nemtisztalkodassal is beprobalkozik neha, de meg en vagyok az erosebb :P), a gyereksampont majd en magamrakenem.
Kadetoknal megvolt az eloleptetesi ceremonia, gyakoroltak a diszlepest, amit a nagy izgalomban jobbkarjobblab, balkarballab tevegelesre sikerult valtania, erosen rohogtunk :)

Az egyetem megyeget, bar most kicsit nyogvenyelos, lehet h csak elfaradtam az evvegi hajraban.

A meleg pedig botranyos, a fu mindenutt sarga, esovizem mar tenyleg csak mutatoba maradt, a legkivetelezettebb novenyek kapnak csak belole, a tobbinek megy a slag. Mar ha el nem felejtem. Nagy irtas lesz itt osszel, mindent kidobok, amit lehet (ertsd a blueberryt nem, de a muskatlival bibelodjon az anyosom, neki van ilyesmire ideje). A benti paradicsom majdnem ember magas, tele dionyi zold gubacsokkal es volt cseresznyenk is, inkabb meggy, de finom.

A labamon lila a korom (a fonokom ezt a ceg iranti elkotelezett huseg jelekent vette -az uszoiskolank szinei lila-ezust- pedig csak olyanom volt), a hajam pedig rovid.

Na vissza a differencialokhoz...

No comments: