Tuesday, July 13, 2010

Dijkiosztas

minden evben van, nekunk megis az elso. Az ugy van, h az a gyerek, aki dijat fog kapni, a meghivoval egyutt 2 jegyet visz haza. Mi eddig mindig csak egyet kaptunk, amit en postafordultaval visszakuldtem, hadd osszak ki a jutalmazottak buszke nagyszulei kozott, mas gyerekenek az unneplesere nem sok kedvem/idom van. Es igen, tudom, mar megint en vagyok a pesszimista, undok mittudomen, de ennek megint olyan fals felhangja volt, mert miert nem lehet egy gyereket az utolso even kivul is legalabb egyszer valamiert megjutalmazni? Mert konkretan tudok olyan (2-3) osztalytarsrol, akik minden evben kaptak valamit, mindig ugyanazok. Nem veletlen, h a hatodikosok olyan dijakat is kaptak, h legudvariasabb (egy olyan kislany, aki meg harmadikban is elsirta magat, ha a szinpadra kellett felmennie, ha valaki idegen -es en is annak szamitok- megszolitotta, szoval ha vki ennyire felenk, annak konnyu udvariasnak lennie, mar sztem), meg egy kislany paros a baratsag dijat kapta meg, ami azert vicces, mert 2 evig egymashoz sem szoltak, hala az egyik kis szarkevero mocsoknak, idenre normalizalodott a kapcsolatuk, nem kij mertekben az altalam szervezett trampolinozasnak koszonhetoen, ahol a szarkevero nincs jelen es ahol elvezik, h szinkronugralhatnak, ahhoz meg valamennyit muszaj kommunikalni. 18 gyerek mindegyiket valamiert megjutalmazni tenyleg nem egyszeru, elismerem.
Es azok, akik eddig is minden evben megjutalmaztattak, iden persze meg tobbet kaptak, volt aki 4x ment ki a szinpadra, no comment...
Igazabol el sem akartam menni, de asszem kiakadt volna, amint bejottek keresett a szemevel, hat szepen vegigultem-mosolyogtam-tapsoltam en is, ahogy a tobbi szulo. Annak kulon nagyon orult, h az apja is ott volt.

Az enyem a tudomany dijat kapta meg, mino meglepetes :P es mivel o a Hazkapitany is (kb mint Griffindor, csak az o hazuk Leeds), a Haz altal megnyert sportdijat is o vehette at (es hozhatta haza, egy evig fogok rettegni, h el ne pakoljuk valahova es meglegyen, amikor vissza kell adni), na ezen viszont visitova rohogtem, ui harmasa van testnevelesbol es nem vett reszt a dijat eldonto Sportnapon, viszont a trofeat magasba emelni nagyon ugyesen tudta es meg jol is nezett ki a foton :PPP

A mai nap tanulsaga viszont, h vagy kapjam magam ossze matekilag es irjak mindig szazas dolgozatokat, vagy ne fintorogjak, h a gyerek "csak" 91%os vizsgat irt (ezt is ma tudtam meg, a pontos adatokat), emiatt nem o kapta a matekdijat, mert azt a 97%osnak adtak. Mire nem jo ez a matek egyetem...

Holnap Chessingtonba mennek, az iskola fizeti, minden evben ezt kapjak a vegzosok, csutortokon meg bemennek megorzodni (gondolom olyan mint tanitas mar nemigen lesz), aztan penteken fel nap, vihetnek be sutit meg csokit, party van egesz delelott. Es vege az altalanos iskolanak. (Es meg mindig nem vagyok biztos, h jo lesz-e neki a sarki kozepiskolaban, de erre majd legkorabban valamikor oktoberben fogok tudni valaszolni... Mondtam mar h utalom a szuloi donteskenyszert?)

No comments: