Tuesday, July 27, 2010

Bath

Nem hoztam laptopot, nem talaltuk a tapkabelt, klasszik. Igy a konyvtarban netezek, ami 0-24 nyitva, csak pizsamaban nem johetek sajnos es enni tilos, bar ez utobbi szabalyt tobbszorosen is megszegtem mar.
A kurzus egyreszt baromi tevedes volt, hol vagyok en meg attol, h matektanar legyek es ez nem a leendo, hanem a mar aktiv pajdagagaszoknak szol. Masreszt viszont remek otleteket kapok a jovore nezve es a sajat tanulasomrol is kepet kapok, picit kivulrol nezve az egeszet. Az mar csak a hab a tortan, h nem kell mosogatnom :P
Diaknak lenni megint, plane bentlakasos diaknak, amit en sosem csinaltam, valami egeszen szurrealis elmeny, a campus egy mini vilag, postahivatallal, kavezokkal, mosodaval, sportcentrummal es kb minden szuksegessel.
Minden nap usztam eddig az 50 meteresben, ma mar egy kmt alig 30 perc alatt, ami ha nem is vilag, de egyeni rekord. Bar a 2 ora alatt 5kmtol messze vagyok, de nem is cel.

Jol erzem magam, csak fura. Se tv se radio, net ejjel a konyvtarban, kileptem a "vilagbol". A blogolas kb az egyetlen normalis tevekenyseg, amit otthon is csinalok, kb ugyanigy. Es nem hittem volna, de hianyzik a fozocskezes. Van konyha, megtehetnem, de egyreszt fullboard ellatas mellett eleg hujeseg lenne fozocskezni, masreszt a konyhaban valami rettenet szag van, meghatarozhatatlan alapbudos, meg kavet kesziteni sem szivesen megyek.

No comments: