Sunday, June 13, 2010

Esemenyek

Az uj iskolai interju meg a vartnal is izgalmasabbra sikerult. Idoben odaertem, termeszetesen csusztunk, az utanunkra besorolt aktualis osztalytars anyukaja is ott volt mar. Aztan vartunk. Felkor, amikor az en idopontom mar 10 perccel elmult, az ove epp kezdodott volna, de semmi nyoma nem volt, h az elottunk beszelgeto ikerpar tavozni ohajtana, hirtelen felindulasbol ugy dontottem, elmegyek az azota megerkezett gyerekeinkert (nem utolso sorban azert, h ne fizettessen velunk az iskola napkozit is), mondvan a masik anyukanak, menjen o elobb (neki ott volt az 1 eves kisteso is nehezitett terepkent). Vissza is ertem 10 percen belul, amikoris odaloktem a kislanyt az anyja melle es leultem varakozni az enyemmel, az azota megerkezett kovetkezo csalad melle. Mikor vegre mi kerultunk sorra, bele sem gondolva, h az utanunk kovetkezo versenyzok szemeben mi elejuk tolakodnank, felalltam es indultunk az interjuztato nocihez, amibol lett egy kisebb csetepate, szinten Etonban nevelkedett, amde igen kover es sok tetkos apuka majdnem nekem esett. Igen kover gyereke az interjura varva sem hagyta abba az evest...
Szep lesz, probalom legalabb magammal elhitetni, h szep lesz itt a gyerekemnek, de egyelore kurva nehezen megy :(
Bar a gyerek megnyugodott, mar kilencedikben elkezdhet zarovizsgazni (ezt alapesetben a 11. osztalyban teszik), ha erre eleg jonak bizonyul. Na ez mar igazan rajta fog mulni.

Hetfo este, szinten hirtelen felindulasbol elmentem tutorialra, amit igen jol tettem, mulatsagnak sem utolso es persze tanulok is valamit mindig. Derivalas, integralas, csupa moka kacagas :). Meg leadtam a dolgozatot is, legalabb a postan elveszes nem opcio. A heten belehuztam a kovetkezo adagba, ez a mult het jo lecke volt, ilyen hajrat nem szeretnek tobbe.

Penteken kibicsaklott a konyokom ugralas kozben, igen bosszanto modon meg csak nem is valami hudeizgalmas duplaszalto kozben, egy regota jol tudott gyakorlatot ismeteltem sokadszor. Szombaton dolgozni sem mentem, a bal karom, bar az irasban nem gatol, de azert szukseges pl a sebvalto kezelesehez. Mara jobb, legalabb mar hajlik rendesen es nem is olyan dagadt.

Gyerek meg megint a kadetokkal hetvegezik, penteken a szokasos musor (sok tisztelges, zaszlofelvonas, feljebbvalok -ertsd mindenki mas szinte- sir-nek szolitasa, kis lovoldozes, csomokotozes, jelzesek, rangok biflazasa), csak ottalvassal (mar amennyit o meg a john haver aludni szoktak mikor egyutt vannak :P), szombaton a falubeli karnevalon a 3 junior volt a kaloz a kisbusz utan kotott csonakban, ma meg a tengerre vittek oket (anyostol 3 kilometerre hehe), strandolni meg kikapcsolodni, a 17 fokban, kis esovel. De hat EZ az igazi angol nyar, nem a 35fok :PPP

No comments: