Monday, June 14, 2010

Dinnye

Kaptunk egyet abelektol, szep sotetzold, piros belu, edes, ahogy az kell, egyedul a merete, ami a kismeretu kezilabdaehoz hasonlit leginkabb, mutatja, h nem gyerekkorom szabolcsi nyaralasan vagyunk. :)
A gyerek kedvenc gyumolcse, annyira, h amikor vagdaltam neki, h dobozban vigye az ebed melle, magyarul koszonte meg, mit megkoszonte, halalkodott oszinten es ette meg a fel dinnye maradekat (a tobbit megkapja majd este). Megfigyeltem, h amikor valami ennyire fontos neki velem kapcsolatban, amikor ennyire szeretne tolem valamit (ugye kersz meg toluk, ugye veszel meg!), akkor automatikusan magyarra valt, meg csak nem is tudatosan.

A reggelire kapott tojast-kenyeret gyorsan legyurte, h aztan falhassa az imadott dinnyet, kozben engem dicsert szakadatlan, mert csak egy nagyon jo anya adhat DINNYET a gyerekenek reggelire. :D
Aztan elabrandozott es azt mondta: alig varom mar, h a Mamanal meg a Papanal lehessek, naluk MINDIG van dinnye es OLCSO! (mintha neki kene kifizetnie :P)

A katapult kesz lett, este fel tizig molyolt rajta, le kellett volna fotoznom, de nem csak szep, hanem mukodik is, siman atlo egy 4x4es legokockat a nappalin (7-8 meter), csak ugy koppant az ablakon (o uveggolyot akart lovedekkent hasznalni, de erosen ellenalltam). A gyereke egesz pontosan trebouchet lett, katapultot az apja rakott ossze, vicces volt, a nagyobbik a gyerekszobaban ugykodott, a kisebbik a nappaliban (elege lett az apja iranyitasabol es o nem legot akart hasznalni). Vegul mindkettot bevitte, mondtuk, h siman mondhatja az apjaera is h o csinalta, a trebouchet amugyis sokkal jobban sikerult :PPP
Aztan persze ma reggel vagy 5 percig simogathattam, mire felebredt, mondjuk nem siettem el, imadom nezni mikor alszik, annyira gyonyoru (mondjuk ebren is az, de alvas kozben nem rohan el tolem valami halaszthatatlan miatt).

1 comment:

marta said...

MÁR van dinnye üzenem neki :)