Saturday, June 26, 2010

Sokminden

tortenik, csak nincs idom se nagyon ideulni, irni meg plane nincs ihletem.
Ezert tomondatok.
Olasz baratok vannak itt, 2 mienkkoru gyerekkel, ma a gyerek a szorfozest is lemondta, h veluk lehessen, mentek Londonba. Szerdan erkeztek, mehettem ertuk Stanstedre, masnap mind egyutt London, pasi elvitte a 3 kolkot England krikettmeccset nezni (kikaptak), mi meg a felnottekkel egy kocsmaban neztuk ahogy az olaszok kiesnek a veberol. Nagyon faraszto nap volt. Hetfon elmennek, melegvaltasban jon a sogornom ugyanazzal a jarattal, lesz vagy 6 oram a repteren, ha nem lennek megint kesesben a tanulassal, akkor elmehetnek kirandulni, igy valoszinu, h valami kedelyesebb parkban fogok tanulni, bar meg az is lehet h megis kastelyt nezegetek :P

Kozben az iskola hozza a formajat, meg utoljara kiborit parszor, a jovo het vegi "csaladi napot" passzolom is, gyerek se vagyik, igy jartak.

Kadetoknal eloleptettek, sotesplane van ujonc, akinek o a fonoke, nagy az orom.

Nekem az uszasoktatas-manageles mindennapi oromforras, a legnagyobb mazli az eletben, ha valakit azert fizetnek, amit amugyis a legjobban szeret csinalni. Ezt mindig ugy vagytam, de sosem kaptam meg, pedig megerdemlem ;). Igyekszem a gyereket a nemszeretem feladatokra alszent mosollyal azzal ravenni, h "mindenkinek van az eleteben-munkajaban nemszeretem resz, de azt is meg kell csinalni", mikozben khm, nekem nincs, ha ugyesen kigazdalkodom (ertsd szeptembertol nincs tandij - diszkret hallelujakorus a hatterben), akkor fussa majd takinore es akkor az en eletemben semmi nemszeretem feladat nem lesz. Menyorszag :)

Gyereknek volt par kosza kiserlete, h nemelehetnee h o megis vmi puccosabb suliba jarjon, merazelizabetiskapottosztondijat (25%ot, na ja, a maradek 75-ot meg mindig ki kell fizetniuk, plusz az extrak, azokra nem jar osztondij, de ez legyen az o gondjuk), de leultem vele es megmutattam a hitelkartyaszamlakat, osszeadattam vele, volt kamatszamitas, valamint annak kiertekelese, h ez az alatt a 7+ ev alatt keletkezett, amig az o oktatasa penzunkbe kerult, amire kerek szemekkel csak annyit mondott, h sajnalja es koszoni es nem tudta es tok jo neki a sarki iskola, majd ott fog sokat tanulni. Hat ennyi, milyen mazli, h okos es minden ellenkezo erofeszitesunk ellenere sem elkenyeztetett a gyerek (lasd laptop meg szorf meg lovaglas minden egyeb), mostanaban gyakran dobok hatast a hihetetlen felnott reakcioitol es nem negativ ertelemben.
Es valami csudaszep kezd lenni, szeles vallu, nyulank, fokhagymaseggu, jomozgasu. Kedvelem nagyon :)

No comments: