Friday, June 4, 2010

Es ez mar csak

a hab volt a tortan. Pedig jol indult a nap, vendeggyereket hazatoloncoltam terv szerint, enyem gyerek volt lovagolni, aztan szepen ujra atpakoltuk a zsakjat, mindent elcimkeztem, feliratoztam, kozben tanultam eleget, a nap is melegen sutott.
Aztan elvittem a 2 legenyt taborozni, ami ugy indult, h Crawleynal immar hatvanadszor a nem jo lehajton mentem le, visszamenni nem lehet, utana jott a fel oras eltevedes az ures tankkal es penz nelkul (az odavissza utra kalibraltam, nem arra h Coventry erintesevel jutunk el a celhoz), utana kiderult h a szuloi beleegyezos papirokat megsem kuldtek el, vagy nem oda, pedig volt egy gondolatom, h elhozom en azokat kezben, na ezzel is elpocsoltunk vagy fel orat. Aztan a sator nem volt jo, a mienk szimpla es dupla kellett, a kolcsonsatorban elozoleg disznok haltak jo esellyel, mar csak nem birtam otthagyni a ket kisfiut, h varazsoljanak maguknak palotat abbol a rombol. Kombinepantos nyariruhaban sem vertem meg satrat vegulis. Aztan meg egyszer, mert a kesz sator csekkolasanal derult ki, h kersztben alattuk halad egy bazi gyoker, azon ugyan meg egy 15 centis gumimatracon sem aludtak volna, nemhogy szivacson. Aztan mikor kezdett sotetedni, a szunyogok minden szabad borfeluletemet megtamadtak (es volt belole boven), a sarkam fajt a covekbenyomkodastol (kalapacsra nem gondoltam), valamint rajottem, h az osszes addigra ottlevo felnott ott is fog aludni, es en vagyok az egyetlen hazameno anyuka, a fiuk melletti satrakat maguk vertek fel a tulajdonosaik, tehat arra hivatkozva, h vagytok ti is olyan fasza gyerekek, mint azok, en megleptem. Hogy aztan este 10-re legyek itthon (8.15 volt a celido), mert meg sikerult egy 40 percet dugoban is eltoltenem, pentek este, London iranyaban befele.

Aztan a mosogep. Meg mindig a fejem ingatom hitetlenkedve... Nem Beko, vagy zanussi (attol hogy ovott mindenki) hanem BOSCH wazze, a haztartasigepek mercedese vagy mi. Arban mindenesetre...

(A pasi ugy vezette fel, h sajnalja, de van egy rossz hire. Annyit mondtam neki, h nekem is van egy rossz hirem, EN nem mosogatok kezzel. Lehetett valami a hangomban, mert azonnal ravagta, h persze, majd o, siman. :P )

No comments: