Thursday, June 17, 2010

Katapult

Az ove lett a legjobb az osztalyban, kapott erte egy 5 fontos WHS kupont (konyv es papirbolt, mondtam neki, h vegre beszerezheti az elvesztett iroszereit a SAJAT koltsegen, lassan erdemes lenne egy korzogyarba beruhaznom :P, de aztan inkabb adtam neki meg egy 5-ost, elismereseul annak, h nem csak h a hetvegetol hullafaradtan allt neki, de meg ilyen JOL is csinalta). Pasi vitte be a gyereket meg az o dolgait aznap es meselte, h a muvek felerol orditott, h apuka dobta ossze, a masik fele meg vacak volt :) Igy ertheto, h az enyem nyert, az ove jo is volt, meg sajat is. (Mondjuk en mar regen leszoktam arrol, h a gyerek ilyesfajta dolgai izgassanak, az O ISKOLAJA, az en egyetemi vackaimat sem kesziti el nekem senki. Az biztos, h en nem allok neki, a pasi meg igen, de sztem eleg, ha nyaggatjuk erte kicsit, erdekli a gyereket is annyira, h foglalkozzon ezekkel. Bar pl a husveti felhajtasban evek ota nem vesz reszt, engem sem erdekel, de ez azert inkabb volt tanulas, mit egy csirkekkel es viragokkal diszitett papirkalap...)

No comments: