Thursday, June 3, 2010

Az utolso

haveri ittalvas tortenik ma, megfogadtam delutan, h nem lesz tobb. A mai gyerek amugy kifejezetten normalis, az en gyerekem is az ugy altalaban, de egyutt, nos az eredmeny ket idiota konkretan. Vagy majdnem. Tenyleg erthetetlen, talan a tesztoszteron teszi, de a gyerekem, aki alapjaraton siman eljatszik magaban, hangjat alig hallani, onszantabol zongorazik es latinul tanul, ma, mint akinek elmentek itthonrol, onmagabol kifordulva, artikulalatlanul uvolt (semmi baja, meg csak nem is merges, ez a jatek resze, vagy mi), kozos jatekra keptelen, kiveve a szamitogepes jatekokat, amiket mindketto egyedul uz, a masik csak asszisztal, aztan ha megunta, akkor nyavog, illetve a paraicsomkarokkal egymas csepelese a kertben, na az meg program. Minek ez nekem? Ja es a pizzat szereti a vendeggyerek, de nem friss paradicsommal (sokkal finomabb azzal) es o csak a honeyroast sonkat szereti, nem azt, amit en ratettem (csak a kronika kedveert, honeyroast volt) es inkabb megis vajaskenyeret ker, de jaaaa, nem hofeher, hat nem is tudja, na jo keri, de "a hejat nekem nem kell megennem" es a szelet bio hazikenyerbol akkora halom morzsat csinalt, h csak amultam. Aztan lesz majd este 10kor nyafogas, h ehes... Pedig azt hittem, mar tul vagyok azon, h nem eszik meg a huje angol kolkek a foztom (ami semennyire sem exotikus, bar amikor ez kijelentette, h o az iskolai pizzat szereti, amiben volt ugye reszunk es kekszbol van a tesztaja, na akkor mar ertettem mindent), de ezek szerint megsem :P. Az enyem mindent megevett... Mar csak azon csodalkozom, h a fenyen kivul mibol el a vendeg kisfiu, mert ebedre a KFC-ben gyerekmenut kert popcorn csirkevel, ami 6-8 db kisujjpercnyi meretu csirkedarab panirozva es egy kis adag sultkrumpli jart melle, amit szinten nem evett meg.

No comments: