Monday, June 7, 2010

Uj iskola

nagyon komoly...
Kaptam egy levelet toluk a mult heten (szunet mindenhol), postazva a szunet elotti utolso penteken (sic!), h szeretettel varnak a gyerekkel egyutt egy interjura, ma delutan 4.20-kor. Gyerek persze elment az iskolajaval kirandulni, 4.30-ra ernek haza, elorelathatolag. Mivel a mult heten hiaba hivtam oket, ezert ma beszeltem veluk (a portassal), aki szerint nem baj, ha a gyerek egyaltalan nem jon, de az sem tragedia, ha en sem, uj idopontot nem adnak, mert "olyan sokan vannak a beiskolazandok, ezt megerthetem", de ha csak en megyek is jo, ha en sem megyek is jo.
Igeretes. Meg jo, h SEMMIT nem varok toluk, halal komolyan semmit, minden ami pluszt adni fognak, a kellemes meglepetes kategoriaba fog esni, en bennuk max pozitivan tudok majd csalodni, mert mindenre felkeszultem. Mint a mellekelt abra mutatja, nem ok nelkul...

Gyerek ektelen mocskosan es tele elmennyel jott haza a taborbol, ahol nem furdott ("de anya, csak 2 napig voltunk es senki sem furdott, csak par lany", hat ez igazan mindenre magyarazat, meg jo, h indulas elott elzavartam zuhanyozni) es ruhat is csak 1x cserelt, azt is csak azert, mert az altaluk epitett menedek, amit mohaval fedtek le ("azt hittuk, h az vizallo"), nem birta a vodros locsolast. Az volt a menedek probaja, h az epitok alabujtak, a taborvezeto meg vodorbol locsolta ra a vizet. :)
A kajat maguk foztek, mindenki maga utan mosogatott (khm, en nem ennek a hazahozott edenyeibol, sztem az utolso ebednel mar nem pocsolt holmi mosogatassal), aminek hozadekeppen tegnap o ajanlotta fel, h elmosogat es tenyleg szepen meg is tette. (Es itt ternek ki a nem sokkal ezelott meg aktiv paraimra, miszerint h mi lesz ebbol a gyerekbol, hatkeremszepen felnott elobbutobb, jol funkcionalo, sikeres felnott, aki nem csak h kepes elmosogatni, de fel is ajanlja, h az apja dolgozhasson, az anyja meg tanulhasson.)

A mosogatogepet szerdan jonnek javitani, garanciaban halisten.

A dolgozatomat tisztazom es fenymasolom, ma el fogom postazni. A 2. es az 5. kerdesben nem vagyok biztos, de 60 pontom biztos lesz, az mar nem bukas :P.

No comments: