Tuesday, September 9, 2008

Kozkivanatra

Muszaj nyitni, kertek ;)

Tegnapi hir, megjott a gyerek, MEGJOTT A GYEREK! Annyira bir hianyozni ha nincs itt, pedig minden epeszu erv ellene szol, nincs aki miatt a tevet korlatozni kell, lehet sikitva szexelni reggel nyolckor, ketpofara zabalhato az osszes muszarral telenyomott edesseg*, meg hasonlok, oszt megis, mindig hianyzik. Pl. most is, pedig csak iskolaba ment, h okosodjon.

*A masik tegnapi hir, h feliratkoztam a WW-re, olyan regota vagyok nemsovany, kiprobalnam milyen a sovanysag. Sikerult is elso nap a megengedett 22 pont helyett 29-et enni. Vajon miert foztem eppen tegnap 16 adag (jo, nalunk az igazan csak 8) TESZTAS (igaz durum) kajat??? Az h epp volt ra idom semmikeppen nem indok, az az ido pont jo lett volna pakolni vagy vasalni vagy akarmi masra is.
Viszont, a 2 ora (nem csalas nem amitas, 2 ora volt) funyirasra kaptam 7 jopontot pluszban, amit ugyan nem szabad beleszamolni a napi eheto pontokba, bar akkor meg minek?
Zongoraora is volt, kb a repterrol oda estunk be, gyermek a jo egy honap nemzongorazashoz kepest emlekezetbol eljatszotta a TopCat-ot. Par hangot nagyvonaluan kihagyott, a ritmus meg meg mindig nem erossege, de marciusig van ido. Beszeltem az iskolai zenenenivel is, lemondjuk a furulyat (hangos fellelegzes, annal idegolobb nyirvak keves van), keresnem kell viszont enektanart. Meg dramaszakkort. Az a baj ezekkel, h mind delutan meg hetvegen van (logikusan, hetkoznap delelottre az iskola furakodott be), abbol meg nekunk amugysincs sok, legalabbis kevesebb mint kene. Az extra elfoglaltsagokrol majd kesobb irok, egyszer.
Na elkalandoztam, zongora utan a sutifiokban 3 keksz maradt, nekem is fel lett ajanlva egy, pedig nem is zongoraztam :). Visszautasitottam, merugye legalabb az elso napon ne zabaljak KEKSZET, mire edesdraga gyermekem megjegyezte, h akkor kell majd fogyokuraznom, ha kover leszek, mert most nem vagyok az. Es ebben az a legjobb, h o nem hizeleg, nem is tud, ezt o komolyan gondolja, en vagyok a fiamnak a legszebb, bibibi :DDD

Ma ugyesebb voltam kajailag, reggelire eddig 4 pontot ettem, virtualis vallveregetes, csak igy tovabb. De ki fogja a tegnap fozott (es igazabol frissen jo) kajakat megenni? Meg csak a pasinak sem adhatom, Ben ilyesmit nem eszik, bah.

Na meg par senkit nem erdeklo hir, a vadiuj egyenruhak nagyresze nagy, a zako oriasi, a tavalyit adtam ra, ami meg kinove (mondtam h ne hajlitsa be a karjat, akkor nem tunik fel annyira), az 6-os meret volt, az uj 10-es. Dilemma, h vegyek-e egy 8-ast (majd' 30 penz am) vagy csak hajtsam fel az uj ujjat, vallban meg majd lotyog kicsit.
Masik senkitnemerdeklo hir, h elovettem a teli paplanokat, HIDEG van, nekem a 18 max homerseklet HIDEG. A futes meg nem akar beindulni, pedig mukodik a kazan, melegviz jon. Itt is opciok halomban, kihivjam a CsovesBelat, aki 50 penzert ranez, sot biztosan el is inditja, vegyek uj kazant (az aktualis csopog is, igaz csak kicsit, Bela minden erofeszitese ellenere) 1300ert alaphangon, vagy zarjam el az egeszet (minek fizessek az orlangert is csak, most emeltek a gazarakat 30%kal, gep mosogat, villanyos a zuhany) es futsunk a kis villanyradiatorral, mint marciusban, mikor eloszor bedoglott. Romantikus volt es olcso, viszont hideg. 2 eves koromtol fogva elek kozponti futessel, az mar tobb mint 40 ev, megszoktam. Dilemma.

Na mara eleg, megyek es irok oravazlatokat, vasalas es a konyha is var ram szeretettel. Es sut a NAP, alig hiszem, 1 oracskat kerteszkedni is kene (ha mas nem, a pontokert :P)

No comments: