Sunday, September 21, 2008

DAJET

na kb most van tele a hocipom az egesszel. A heten kevesebbet ettem atlagban mint az elozon, pedig asse volt sok es legalabb egy kiloval vagyok tobb mint het elejen. Az anyagcserem valszeg ugy van vele, h nem adja magat ennyire konnyen es ha en nem adok neki tapot, akkor o azzal a kevessel eri be, amit kap. Kapja be konkretan. Abszolute nem vigasztal, h en lennek az utolso tulelo a romok kozott, ez nem egy foldrengeses orszag, a dombteton elve az arviz sem fenyeget, mondjuk fulladas ellen a csucs anyagcsere sem ved. 2 napja nem adtam vissza semmit az anyag korforgasanak, mar elnezest a naturalista reszletekert, a szulesem ota nem volt ilyen gondom, holnap beszerzek lenmagot. A het elejen meg minden jo volt, tele voltam energiaval (lasd meg takaritas), de mara lehajolni sem nagyon birok. A pasi szerint vekonyabbnak latszom, ami kedves tole, de en a nyamvadt merlegen akarok unnepelni :P (bar az teny, h a nagyzsebes kedvenc farmeromat begombolva birom lehuzni, mondjuk nem volt szuk igazan sose)

Es meg mindig beteg vagyok, estenkent bedurran a torkom es egve faj, nurofen rulez, de ezzel is tele van a hocipom. Holnap doki, bar minek, max szorakozik rajta majd, h je tenyleg piros... AAA

Gyerek meg irt alternativ endinget egy novellareszlethez. SOHA nem kellett semmit kolteni, se verset se prozat, mikor en ekkora voltam, ezek szinpadi atiratokat keszitenek prozabol, megzenesitenek sajat koltemenyeket, verselnek es persze eloadnak. A matekhazija hibatlan, gyakorolt zongorat es furulyat is, asszem kezdunk vegre sinrekerulni iskolaugyben. Es teccik neki a tagrugby, lelkesen magyarazta az apjanak a szabalyokat. Uj tanbacsival is beszeltem, szimpi langaleta, kicsit dadog, Danit kedveli, elleszunk asszem.

Megprobalom idemasolni a mai muvet, nekem nagyon teccett :) (minden t o csinalt, a gepelest feligmeddig vakon, a kepek, a hejesiras, mind az o muve)

ps. mindenkitol elnezest, akinek nem valaszoltam, nem voltunk itthon a hetvegen, egy nagyon faradt es zaklatott Nannyt hoztunk el hozzank, itt max vasalnia kell ;). De holnap potolok, becsszo.

No comments: