Friday, September 12, 2008

Beteg vagyok

megint.
Iden legalabb harmadszor, talan tobbedszer, haromra emlekszem. Ezt konkretan tudom, h szerdan kaptam, az uszoda 2 atellenes falan levo mindket ajtot kinyitottak, mert a szuloknek, a parton ulve meleguk volt. En meg eppen kijottem a vizbol, muszaj volt bemenni, hiaba eros kezdok, muszaj a vegtagjaikat formara igazitani, bemutatni amit csinalniuk kell, harombol harman iszonyu benak. Elotte meg fullvizes oram volt, akik a mult heten sirtak, azok most nem, de halisten jott uj, aki sirt. Amitol aztan a nemsirok is elgondolkodtak h nem kene megis nekik is razenditeni. Tehat ultem a parton, labam a meleg vizben, a hatamra meg dolt a hideg, meg gondoltam is, h nem kene, aztan a kolkokon rohoges elterelte a figyelmemet. Aranyosak. Megernek egy tudogyulladast is akar :P
Tegnap aztan delutanra, mire a vizbe kellett masznom ismet, mar ereztem, h nem lesz ennek jo vege es nem is lett, utalok olyan lazas lenni, h raz a hideg. A ejszakat paracetamollal eltem tul, nem is rosszul tulajdonkeppen, aztan ma reggel magam melle vettem az agyba a homeopatikas dobozt, ha mar egy vagyont adtam erte anno, elkezdem hasznalni. Mar az elozo betegsegnel is gondoltam ra, h paracetamol helyett, de az is mukodott.
Muszaj lesz elmennem valami kuruzslohoz, unalmas am, h tobbet vagyok beteg mint a gyerekem. Persze nem arra vagyom h o legyen tobbet...

Es mivel nincs senki, aki beugrana, ezert ma is meg holnap is megyek usziba sajnos, egy porcikam sem kivanja, de muszaj. Tudom, h nelkulem sem dol ossze stbstb, de keptelen vagyok megtenni h nem megyek. A babamamas a leggazabb, arra ketten vagyunk kepesitve a csapatbol, a masik no mashol csinalja ugyanakkor. Jo lenne ha nem lennek tobbet iskolaidoben beteg :)

es mivel a mindenben a jot meglatni elvet szeretnem kovetni, orommel allapitottam meg, h a fogyokuramnak jelentos lokest adott ez a ket aligevos nap ;)

No comments: