Monday, September 15, 2008

Chutney update

Ma delre a paradicsom jo fele megpeneszedett, ki kellett dobni. Lesz csatni es talan lekvar, meg le kell mernem a hozzavalokat.
Behoztam a nyaralo novenyeket is, meg a kerti butort kell eltenni telire es teliesitettunk. A tegnapi nap egyik erdekessege volt, szamomra mindenkeppen, hogy az ereszcsatornat is kell tisztitani, 3 centi melyen allt benne a trutyi, nott benne moha meg fu meg minden mas is. A haz 3 eve a mienk, azota ez meg nem tortent. Meg sok mas sem, aminek talan kellett volna, tanulni kell a property managementet is ;).
A hazrol is megerne irni egy postot, nem is lenne rovid.

A hetfo a kedvenc napom, nem vitas. Szeretek tanitani, de ez a molyolos, nyugis, azt csinalok amit akarok filing egyszeruen nincs meg, ha a delutan kozepen, vagy meg elobb is, el kell mennem itthonrol. Bar epp most is el kell, a gyerekert, de az nem ugyanaz. Kitakaritottam az also szintet, a telikert kozepen jarok, ott sem tegnap volt utoljara portorles... Azt nem ertem miota itthon vagyok, h hogyan voltam kepes emberi allapotokat fenntartani foallas mellett, meg a heti 3-4 oraban jaro takaritonovel egyutt sem.

No comments: