Monday, September 15, 2008

Dajet2

4 kilo minusz a heti merleg. Abszolute irrealis, ilyen tempoban alig egy honap alatt vegzek is, minek fizettem be elore 3-at??? De sajnos nem lesz ilyen egyszeru, volt egy szinte nemevos nap is. El fog ez tartani karacsonyig siman.
Erdekes dolgok ezek, tettem par, szamomra meglepo felfedezest. Az egyik, h eddigi meggyozodesemmel ellentetben en igenis aktiv vagyok, akkoris ha soha nem toltok egy percet sem teve elott erobikkal, konditeremben izzadassal vagy egyeb hasonloval, nem jarok futni es igazan uszni sem. Es mindenhova kocsival megyek. Az egyetlen hajimpakt mozgas amit uzok a trampolin, de az sokkalsokkal inkabb szorakozas mint megeroltetes. Egesz pontosan az kizarolag szorakozas, minden pillanatat elvezem (elvezzuk), azt is, h szakad rolam a viz kozben. Ezzel egyutt is 30+ mozgospontot szedtem ossze, a cel a 28+, hat az megvan. A munkam sem ulofoglalkozas ugye, a medence szelen setalgatni is mozgas (plane a medenceben kavarni a kolkokkel), nem is tudom, miert gondoltam eddig h nem.
A masik felfedezes, h jol lehet lakni egy normal adaggal is ;). Nem kell fullrazabalni. Jo, ez nem ujsag sokaknak gondolom, de erzes szinten en meg nem sokszor tapasztaltam, legalabbis nem ilyen hosszan.
Az is felfedezes, h a dieta lehet szorakoztato es erdekes is, eddig egyszer sem voltam meg ehes. Ma estere fish&chipset kert a gyerek (a reggeli bravurert cserebe megkerdeztem mit szeretne). Kulon kihangsulyozta h NEM a chipshopbol keri, mert az zsiros (mondjuk nem is kapna onnan, mert draga is). Tehat lesz nekik F&Ch, nekem meg natur hal es krumplisalata, meg sok masik salata. Nyami.

Erdekes onismereti utazas ez :D

No comments: