Wednesday, September 10, 2008

Dajet

Nos, a tegnapi nap sikeresebb volt, mint az elso, megalltam h ne horpasszam be a hutot hazaereskor, as usual. Kaptam magamtol egy 1 pontot ero instant levest, megiscsak valami. Bar lehet h csak fel pontot ert, februarban lejart :P

Erdekes ez a dieta tenyleg, a koncepcio, h MINDENT lehet enni, szamomra igen hasznalhatova teszi, hamar raunok a "kedden 12 fott tojas" tipusura. A legerdekesebb az, h ugyanaz az etel kaphat teljesen eltero pontozast, zsiros es zsirmentes verzioban. A banan is gyumolcs meg az alma is, az elobbi 1.5 pont, az utobbi 0.5. Vettem a koloknek a csomagolt ebedjehez kiszsacskos keksziket, a 25 gramm abbol 2.5 pont. Szoval atgondolando. De vegulis sikerult fel ponttal a megengedett osszpontszam alatt maradnom, ami dicseretes es adtam magamnak 5 pontot az uszasoktatasert (beh, erre nincs pontjuk, benak, de ugy vettem h 2 ora setanak megfelelt a 3 ora partonoktatas es a 1.5 ora vizben, a meg errol is fogok irni kesobb). Ma reggelre 2 kiloval mutatott a merleg kevesebbet, ami viszont irrealis, illetve en mindig allati gyorsan fogyok az elejen.

Nos, ez egy unalmas post volt, megyek es pakolok valamit, aztan majd irok a gyerekrol, az erdekesebb :P

No comments: