Tuesday, January 19, 2010

OU

Leadtam az elso CMA-t (computer marked assignment) meg a mult heten, ma pedig keszen lettem az elso TMA-vel (tutor marked assignment), csak a tutor postacime kene, ahova kuldhetem, de az meg nincs. Fura, mert elkuldtek a tutor nevet es telszamait vegre, a postacim vajh' miert nem fert bele az emilbe???
A TMA-t le fogja ellenorizni a pasi, ugyan en nem kertem, de annyira csapol, h segithessen. Ez az elso 2 dolgozat (zarthelyinek mar csak nem nevezhetem, bar vegulis zart helyen irtam...) meg nem szamit bele a vegso eredmenybe, csak az indulo tudas felmeresere szolgal, meg h a tutor lassa, milyen formaban vagyok kepes matematikat prezentalni.
Kicsit lejjebb szallt a panikszintem, az eddigi akadalyokat jol vettem, most nezek egy kis videot vasalas kozben :).

No comments: