Tuesday, January 26, 2010

Egyetem

Mivel kb egy honappal jarok a hataridok elott es ez meg csak a legeleje es tenyleg mindent megcsinaltam/ok, amit eloirtak, az ajanlott olvasmanyokat is elolvastam, a kiegeszito ismeretterjeszto filmeket megneztem, tehat abszolut nem csak a tananyaggal foglalkozva is nem tudok ennel lassabban tanulni, tehat arra az elhatarozasra jutottam, h felveszek meg egy 30 pontos kurzust. A kivalasztott diplomahoz 360 pontra van szuksegem, 30 pontos kurzusokkal laza 12 ev lenne, majdnem nyugdijkora lepnek mire diplomat kapok. Evi 60 ponttal is 6 ev, majd meglatjuk, hol es hogyan tudok belehuzni kicsit. Bar pl ez a 2 kurzus is csak oktoberig tart, nem egy evesek, szoval talan nem lesz 6 ev meg lazan veve sem.

Tegnap elmentem az elso tutorial-ra. Ez ugye tavoktatas, ha akarnam, soha nem kene talalkoznom senkivel, talan csak a vizsgakon, bar ezen az alapozo kurzuson az sincs. A pasi szolt elore, h en leszek a legjobban felkeszult, a tobbiek meg talan a konyveket sem nyitottak ki es hat khm, majdnem 100% igaza is volt, kicsit ugy ereztem, h en vagyok a streber Gizike, de banyek es ezt TENYLEG szerelembol csinalom, nem kell nekem az a papir semmire (na jo, majd tanitani igen), nem anyuka kuldott, vagy a munkahelyem, en ezt a sajat oromomre csinalom, mondjuk tevenezes, vagy modellvasutazas helyett.
Meg amugyis, szeretek kockafejunek lenni :P

(Ami egeszen meglepo, h a lakas tisztabb, az elintezendok elintezettebbek, az ugyek simabban folynak, mint Egyetem nelkul. Lehet h nekem KELL az intellektualis stressz, h funkcionaljak?)

No comments: