Monday, September 14, 2009

Zabszem

lassan itt a szombat, az elso felveteli vizsga. Nem tudok vele menni, dolgozom es a szombat, a maga 7 leckejevel, 2 baba-mamas (hehe inkabb papas), 1 szuperbabys, 3 nemuszo, totalkezdo, labaseleero, siropicsogo minicsoport, potolhatatlan vagyok... Borzaszto lesz, h nem lehetek ott, nekem, mert neki valszeg inkabb aldas, h nem ragasztom ra a kozmikus megaparamat.

A mult szombat el lett lebecolva rendesen, aztan vasarnap belehuztunk a vizsgaelokeszitesbe. Ha mastol hallom, siman leidiotazom, 4 komplett vizsgat lenyomni 1 nap alatt (1-1 ora mindegyik), plusz kis zongorazas, iskolai hazifeladat, iskolai kulonfeladat, kb tobbet dolgozott a gyerek, mint egy erosebb hetkoznapon. De a lenyeg, h egy rossz szava nem volt, csinalta derekasan es vegrevalahara nem is rosszul, csak megerett a rengeteg munka gyumolcse. Este meg elvittem polozni megint. Bar legutobb kijelentette, h a hata kozepere sem kivanja a vizilabdat, azert igy kb 2 honappal kesobb ra lehetett venni. Az volt kulonosen hatasos, h eletvezetes oran (hja kerem, azt is tanulnak) megtudta, h neki napi 1 ora tesmozgasra van szuksege (nekem meg heti 5x30 percre hehe). Azt meg tolem tudta meg, h az annyira ahitott kockas hasizom eleresehez a legegyenesebb ut a medencen at vezet, semelyik mas sportagban nem latni olyan szuper hasizmokat, mint a polosoket (azt nem tettem hozza, h a tobbi sportot jobbara feloltozve uzik :PPP). Nekem csak az volt fura, h olyan kevesen vannak, de ugy voltam vele, h talan itt is volt nyari szunet es meg nem jott vissza mindenki. Aztan az is feltunt, h nincsenek kicsik, a legfiatalabb is volt vagy 15-16 eves. Kesobb a lelaton mellettem ulo apuka (?) felvilagositott, h a juniorokat attettek egy masik uszodaba, kicsit mas idopontra is, itt mar csak a csapattagok vannak. Na itt ramtort a panik, mit fog ehhez a gyerek szolni? Az meg kozben kijott, vegigteblabolta a medencepartot, szemmel lathatolag nem tudta hovatenni a helyzetet. Vegul az (addig sosemlatott) edzo elmondta neki is h mi van, aztan felajanlotta, h ha mar itt van, talan bemehetne a vizbe is. Es bement, szerencse, h ultem, annyira meglepodtem. Es csinalta a felnottek edzeset szo nelkul, persze fele olyan gyorsan es tizedolyan ugyesen, de szo nelkul. Az edzo idonkent leallitotta, h pihenjen, magatol azt sem tette volna. A paros gyakorlatoknal egy nagyonjofej sracot kapott parnak, aki szamara az edzes elmeleti sikra tolodott igy at, de nem latszott rajta, h bantana. Kedvesen-batoritoan magyarazott a gyereknek, aki minden passz utan elnezest kert (vagy rovid volt, vagy ferde), elvoltak azert. A jatek elejen kiszedte az edzo a vizbol, a vegere meg bekuldte megint. Kerdeztem tole felidoben, h jonne-e haza, de esze agaban sem volt, elvezett minden percet (eddig kizarolag az en nyomasomra jart, legalabbis az elso alkalom utan). Meg golt is lott, igaz a kapus lebukott bugyborekolni kozben. :) Hazafele lelkendezett, h milyen jo volt polo, mindig ide akar jarni a nagyokhoz (nem jarhat persze, sajnos), milyen jo volt az egesz napja, koszoni szepen, puszilgatta a karomat, edestunder. :)

Annyira fura gyerek, annyira nem az elvartnak megfeleloen viselkedik szinte soha, ha hisztire szamitok, akkor szuper a magatartasa, ha azt hiszem, most nagy oromet szerzek neki valamivel, siman belemegy egy orditos hisztibe valami felreertes miatt.

No comments: