Wednesday, September 30, 2009

False economy

Talaltam 1 szinhazat (Macbeth gyerekeknek) es 1 matine zongorakoncertet az oszi szunetben. A netes jegyvasarlasnal ugye felarat kell fizetni, tehat mivel amugyis arrafele volt dolgom ma reggel, gondoltam megveszem a penztarban felar nelkul, meg a parkolas araval is beljebb vagyok. A bibi akkor derult ki, amikor a penztar 9.30kor meg nem volt nyitva, 11ig meg valahogy el kellett utni az idot. Ami Croydon belvarosaban allatira nem nehez, kb az egesz egy nagy bevasarlokozpont (meg iroda-toronyhazak, bar azok ebbol a szempontbol nem jatszottak nalam ma). Sikerult a fenekere vernem kb 80 fontnak, amiben ugyan volt egy csomo ajandek (1 honapja vilagrajott babanak, nemregen koltozott baratnak, jovoheti szulinapos osztalytarsnak stb), meg a gyereknek egyenruha felaron, de azert akkoris 80 penz :P. Meghat 11re ehes is lettem rendesen, Debenhams etterme meg pont kivalo, peldaul.
A legujabb felfedezesem ez a bolt volt, ultimate kutyubolt, hihetetlen vegyes valaszteka a mindennek. Jatek, fejhallgato, furohegy, zsebkendo, minden. :)

De megsporoltam a netes jegy felarat :PPP.


No comments: