Thursday, September 3, 2009

Gyerek apdet

Itt most 8.55 van, gyermek este 6-tol mostanaig a wiin logott. Ugyan azt mondtam neki, h fel orat kap, de mivel utana nem szoltam ra, hat persze nem hagyta abba. A holnapi vizitre zizisites miatt sem szoltam ra, megugye en itt logtam, erkolcsi alapom sem volt sok. Ehhez kepest 20 perce kikapcsolta teljesen magatol, megfurdott, fogatmosott, pizsibe bujt es agyba. Most motoszkal meg, hallom, talan olvas is, de en teljesen el vagyok kepedve a jofejsegen. Ez nem egy kisgyerek tobbe, nagyfiam van, hivatalos.
(Anyos szerint kamaszodik, es bar minden porcikam tiltakozik ez ellen, de hajlok ra, h igazat adjak neki, pattanasos az orra es idonkent pimaszul visszabeszel, hat ez is eljott.)

Es neki sem izlik a tapioka, ki fogjuk dobni mind az 50 penny ara pudingot. :PPP

No comments: