Tuesday, June 9, 2009

Darwin

Elmentunk vasarnap megnezni a Downe-hazat, ahol a cimbeli ur elt 40 evig. Ott alkotta meg a Fajok eredeterol szolo konyvet is. Legvonalban egy kopes, autopalyan fel ora, tomtommal a kertek alatt sikerult 74 perc alatt odaernunk. Volt, h folduton csapason mentem egy darabig, aztan mikor az auto alja alol vesztjoslo hangok tortek elo, akkor ugyanazt rukvercben es nem landroverrel kozlekedunk meg mindig.
A haz szep viktorianus villa, meg annal is szebb, lazan zurzavaros kerttel, franko csalad volt a Darwineke. A fo lepcsohazban a lepcsore keszittettek a falubeli asztalossal egy mobil csuszdat, h a gyerekek (10-3) nemjo idoben is szorakozhassanak.
Az also szinten az eletuket-eletteruket lehet megtekinteni, a felson a Beagle utazasrol es egyeb munkakrol van kiallitas, interaktiv workshop-studio, na itt elszallt a gyerek teljesen. Az igert 5 fontbol, amit a kimenetnel a shopban kolthetett majdan el, a KONYVET akarta megvenni. Azt hittem, h majd a shopban elcsabul vmi szinesszagos muanyagkutyure, de nem, ott is meg a Fajok eredete kellett neki. Probaltam atiranyitani egy gyerekeknek szolo, kepes, modernangolul irt verziora, de kototte magat, neki az IGAZI kell. Az eredeti, tizennyolcadikszazadi, (szamomra) ertelmezhetetlen nyelven irt konyv, lehetoleg a hasonmaskiadas borkotesben :P. Bele is olvastattam vele, en egy kukkot sem ertettem, o bologatott, h pont erre gondolt, kiegyeztunk egy paperback verzioban. Eddig 20 oldalt olvasott el (es ennyibol kaptam kivonatolt eloadast), szerinte nagyon erdekes. Khm. 3 evvel ezelott a neutroncsillagnal vilagosodott meg, h a gyerekem valoszinuleg sokkal tobbet tud nalam, ez azota csak romlott... Na jo, fozni es az uttesten atmenni meg en tudok jobban :PPP

No comments: