Tuesday, June 16, 2009

Kert

A hetnyolcada csinos. Majdhogynem rendezettnek is mondhatnam. A hatso 2 meteres csik, na az a horror. Az a baj, h hagyom addig fajulni a dolgokat, amig mar problema lesz beloluk, halogatomuvesz leven, ugyebar. Tehat az a 2 meter, az gondda fajult. 2 meter magas benne a gaz. De ma nekilattam, egyeletemegyhalalom, valamit muszaj ott is kezdeni vegre. Kipucoltam ugy a tizedet, felorai nagyon kemeny fizikai munkaval, remeg a kezem, a labam. De nem is a fizikai resze a horror, hanem a teny, h mivel oda, a meteres oserdobe nem szortam kek halalt, komolyan babakarnyi meztelencsigak vertek tanyat. Udvariasan udvozoltuk egymast, nemelyikuk szanszkritul is tud... Hihetetlen mekkorak. Nem gondoltam volna, mert a 2 arnyekliliomnak vegre van ragatlan levele, miota a kornyekuket rendberaktam es hetente szorom korejuk a cuccot.
Ugy egy hetes melonak saccolom a maradekot, majd kiasom a foldet belole, beszorom valami massziv gyomirtoval (esetleg bevetem soval, mint Kartagot), aztan jovore hozatok 1 billencsesnyi fjo foldet es ott lesz a vetemeny. Ennyit a fogadalmamrol, h soha tobbe semmi haszonnovenyt nem ultetek. Ma is atultettem 2 to paradicsomot. Amint csak egy kicsit nem figyelek oda... :P

No comments: