Friday, June 12, 2009

Mustaros rantottcsirke lustaasszony modra

Annyira belejottem az irkalasba :).
Ez a recept keszult ma. Annyira 1xu, h ennel csak lenne kevesbe munkas, ha bedobalnam a csirkeket a tepsibe es kesz. Megolvasztottam 1 dionyi vajat, osszekevertem 1 kk mustarral. 2 zsemlet (sajat) morzsava apritottam (biztosan mukodik szaraz zsemlemorzsaval is, de az nincs itthon), soztam, borsoztam, zsalyaztam (szaritottal, de tuti finomabb lett volna frisel, ami szinten van itthon, de a kertbe kimenni sok lett volna munkabol). A vaj-mustar keverekkel bekenegettem a borozott csirkedarabokat, beleforgattam oket a morzsaba, be a sutobe, 15-15 perc 180 fokon legkeveressel. Nem legkeveressel 200. Felidoben forgattam oket, de csak mert nem vagyok ANNYIRA lusta, nem dobott rajtuk sokat. Isteni es maceratlan. :)

No comments: