Saturday, June 27, 2009

Ciki

Azt, h engem lefoz a gyerek sokmindenben, mar regota tudjuk, az mar regen nem ciki. Viszont ma este, miutan a pasi felorat szivott a gepemmel, h nyomtatni lehessen rajta (megigertem a holnapi uszo haziversenyre par nyomtatast) es nem jutott eredmenyre, 10.30pm felebresztettuk az akkor mar 1 oraja agyban levo gyereket, h segitsen. Es bakker, megoldotta. Kihuzgalt, bedugott ezt-azt, kozben almosan motyogta, h "latod, ezt szoktam csinalni", azt hittem megzabalom, feneken a tojashej es kisegiti felalomban a rendszergarazda apjat, meg a muszaki mernok vegzettsegu anyjat... (es szerintem egyre szebb is, mar ha lehet fokozni :) )

Ja, bevettek az 1 oras, versenyelokeszito csoportba, egyelore probabol, de az edzoje szerint semmi gond nem volt vele. Csak a bemelegites volt 10 hossz, csorikam, tan meg eleteben nem uszott ennyit bemelegiteskeppen. Utana meg nyomhatta a pillangot rogyasig, de rossz szava nem volt. Nagyon buszke volt magara :). Csak a holnapi galan ne akadjon ki valamin, mondjuk ha ki is fog, hat nem nekem, ott lesz az apja is. :P
Reggel szorf (en tanitok), delben szulinapi buli, delutan uszogala, onnan meg megyunk anyoshoz. Meg mindig nem unatkozunk...

No comments: