Friday, June 12, 2009

Telefon

Megint lejart a szerzodesem ES bedoglott a telefonom. Illetve mukodik, csak nem csorog, ami azert egy telefontol eleg alapfunkcio, lassuk be. Igenytelensegemet mi sem mutatja jobban, h lassan 2 honapja hasznalok egy nem csorgo telefont, kritikus pillanatokban (fontos hivasra varva) a melltartomba teve azt, h legalabb a rezgest erzekeljem, mert a zsebemben meg azt sem sikerul mindig.
Es itt dilemmahegyek nyilnak meg elottem (ez jo kepzavaros lett :) ), ui MILYEN legyen az uj. En tulajdonkeppen nagyon szeretem ezt a kis rozsaszin butabarbi modellt, leginkabb mert picike es nem ejtem le olyan gyakran, mint az egeszmarkos modelleket. (Valamint befer a melltartomba, ami szinten nem bevasarloszatyornyi darab es ez mostansag nem hatrany.) VISZONT, beleszerettem a pasieba, ami ez.























Barhol bir vele netezni ingyer, toltottem mar le az ovevel kotesmintat is, amikor a kinyomtatottat otthonhagytam, szoval alapvetoen funkcionalis es praktikus, mire mennenk kotesminta nelul a sivatagban pl. :PPP
Bar ha nem ironikus akarok lenni, hanem tenyleg praktikus, akkor meg kell emlekeznem arrol a, shopaholikok szamara tenyleg letfontossagu ficsorrol, h vonalkodleolvasasra es arosszehasonlitasra is kepes, igy vettuk meg pl a laptopot. Beszkennelte a kodot, korbenezte a netet es tenyleg az volt a legjobb ar, amit eppen a kezunkbe fogtunk. Persze azt is elarulja, hol mashol kaphato az illeto cucc es mennyiert.
Csak nagy. Meg tan a zsebembe sem fer, de a melltartomba tuti nem :PPP. A nagy telefonokat meg allandoan leejtem, amit egy tacsszkrin tuti nem fog sokaig toleralni.
Viszont mindezek az igen hasznos funkciok szamomra csak elmeletben erdekesek, ui joforman allandoan itthon vagyok, vagy vezetek, vagy egy uszodaban tanitok. Esetleg shoppingolok, amikor szinten jobb nem telefonalni, nem tudok kozben koncentralni megfeleloen...

Tehat mi legyen? Erosen elgondolkodtam egy regebbi telefonunk ujrahasznositasan (van itthon vagy 25 darab, tobbseguk mukodik rendesen) es meg az elofizetest is felmondom, soha nem lepem tul a havi x fontos keretet, leginkabb engem hivnak, nem vagyok mar sem tinedzser, sem friss-szerelmes, akiknek letszukseglet a folyamatos telefonhasznalat. Vagy maradok a fenekemen es kerek egy masik kis ostobat, minimalis funkciokkal, ugysem hasznalok mast, mint a telefonalast es az sms-t. Neha a naptart es a szamologepet, de azokat tenyleg kivalthatom egy zsebnaptarral es egy zsebszamologeppel (sot, meg fejbenszamolni is tudok).

Utalom az ilyen donteskenyszert, komolyan fogalmam sincs, mit csinaljak :)
Pasi szerint az volt a melypont, amikor azon hezitaltam, h vegyek-e repat frissentarto folizacskot vagy ne vegyek, oszerinte nekunk SEMMI gondunk nincsen :PPP







No comments: