Wednesday, June 17, 2009

A LISTA

Igen, csupa nagybetuvel, megilleti. Az ugy van, h amikor tobb tennivalo is osszegyulik, akkor kis listat irok. Nem nagy talalmany, de segit fokuszalni, a monotoniaturesem pocsek, a memoriam meg rosszabb. Altalaban ilyenek kerulnke fel ra, h furdo, meg halo, meg konyha, 5-6-7 dolog, aztan ha az egyikkel kesz vagyok, lehet kihuzni, johet a kovetkezo. Hetfon ugy dontottem, h annyi aprosag van mar tennivalokent, h muszaj megint listat irni. A laza elso vazlat lett vagy 20 egyseges, ilyesmikkel, h angol adougyek (hetek ota halogatom, pedig ez penz lenne idefele), olasz adougyek (halisten a magyarokkal semmi dolgom, legalabbis most), iroasztali kupi, a kolbaszgyarto fiut felhivni (itt gyartanak magyar sutnivalo kolbaszt, kivancsi vagyok milyen), gyerek leszakadt karnisa (egyszeruen nem erti meg, h a fuggonyhuzas VIZSZINTES iranyu mozgas es nem fuggoleges, siman magararantotta a kreten elozo lako altal felbarmolt karnist fuggonyostul, szemelyi serules nem tortent, az anyagi kar jelentos...). Aztan, ha mar bennevoltam, kibovitettem olyasmikkel, h a szelfogo kifestese, a kocsibeallo gaztalanitasa, sikerult egy egesz eves programot osszeutni magamnak. Lehet, h idemasolom, amennyit itt ulok amugyis mostansag :PPP

No comments: