Friday, December 12, 2008

Uszas

idenre vege, hozzatennem, h halistennek. Pedig szeretem, nem is munka, sokkal inkabb szorakozas, de jobol is idonkent, ugyebar. Az iskolanak is lassan vege, meg egy szuk het, tele diszkoval, partyval, szinhazzal, nem iskolafiling mar egyaltalan, bar azt nem ertem, miert nem birtuk a heten befejezni, mint a jobbfajta magansulik (meg a rosszabbfajtak), meg allamiak kozott is a ritkabb aki jovo pentekig huzza.
Epsomban leadtam meg egy napot, mar csak heti 1x megyek oda, eleg az is. Kiosztottuk az okleveleket, volt par kellemetlen meglepetes, de sajnos en nem adok ki meg nem erdemeltet, olyannak meg plane nem, akit a leckek felen ha lattam, igy megy ez. Van szakmai onerzetem. ;) Azt meg vegkepp sosem ertettem, h miert sir valaki egy uszaslecken. Nem a picurkakra gondolok, hianyzik anyu meg arra a fel orara is, csunya idegen neni meg a vizzel riogat, ezt siman megertem, egy 3-4-5 eves sirhat, nem baj, jojjon anyuka is, amugyis jatszunk csak, majd megszereti. De egy 10 eves nagylany, a legmagasabb szintu csoportban, kb versenyklubelokeszito, o miert sir, amikor fejest kell ugrania, vagy ha bukfenceznie kell a vizben??? Vagy amikor egyben le kell usznia 400 metert (horribile dictu)??? Es ha sir, mert hat hadd sirjon, felolem, de miert varja el (leginkabb anyuci), h megkapja azt az oklevelet, amit azok kapnak, akik nem sirnak, hanem usznak-ugranak-bukfenceznek???
Adtam cukorkat is a gyerekeknek az oklevel melle, utolso lecke, mindjart karacsony. Eleinte hagytam, h valogassanak, sosem ert veget, aztan csak en nyultam a zacsiba. Akkor meg volt fintorgas, h "azt nem szeretem", adtam masikat, akkor mar csak fintorgott. Felhuzottszemu szmajlit nem tudok, pedig az illene ide. Volt egy olyan csoport, akik kifejezetten megsertodtek a cukorkan, megkoszonni pedig egynek sem jutott eszebe. Halisten nem mind ilyen, sot, a tobbseggel elvezet foglalkozni. Volt aki direkt nekem rajzolt karacsonyi lapot. :)

No comments: