Wednesday, December 31, 2008

Masnap

a vendegszobaban az olaszok aludtak, a nappaliban Amanda, akivel meg elozo este egy menet Catant lezavartunk azert. Reggel 9-kor elkezdett kukorekolni a gyerek, de jofejkent visszament olvasni az agyaba, 10-kor az olaszok is elobujtak, muszaj volt valami reggelifelet varazsolni. Sutiket ettunk, amugy olaszosan, gyereknek meg mindegy, kiszorulva a telikertbe. Amanda szemmaszkkal es fuldugoval alszik, az sem zavarta, amikor a gyerek a legnagyobb doboz legot boritotta ki mellette es az sem, amikor mindket macska ramaszott. Delben ugy dontottunk, h negyunknek kicsi a telikert es elmentunk setalni a szikrazo napsutesben a Boldog Volgybe, ami tenyleg boldog, nagyon szep volt. Es tele emberrel, sokuknal meg kutya vagy kisgyerek sem volt alibikent, amit en mazochizmusnak gondolok. Nalunk legalabb a 9 eves volt urugykent, bar pont o nyavogott a legtobbet, h menjunk mar haza. Delutanra megettuk a husleves maradekat, meg altalaban a maradekokat, illetve a spenotos-rakos-tesztabansult lazacot, amit aranytartalekkent vetettem volna be 25en, ha keves a madar, de nem volt keves.
Osszefoglalva kevesebb mint 3 orat toltottem a karacsonyi sutesfozessel, beleertve az 1 kilo lisztbol gyartott hegynyi mezest, a vanilias-joghurtos kevert tortat es a karacsonyi osszes eveseket, ami szerintem vilagrekord. Faradt nem voltam, inkabb csak lajtosan masnapos es mindenki mas is. A munka javareszet Mark es Spencer vegezte, nem ingyen, de egy bekesnyugislaza karacsony mindent meger. Es ami a legfobb, csinos, ikeas papirtanyer a nyero, meg mosogatni sem kellett, ez a pinduri gep 2 menetben eltuntette a 12 fos bankett minden nyomat. Egy evben egyszer pedig gyarthatok 1 zsaknyi plusz szemetet szerintem.

Aztan hazamentek az olaszok 27-en (Amandat mar elotte este hazaszallitotta a pasi), mi meg punnyadunk azota is. Tegnap elmentunk es par ev kihagyas utan folytattuk a Diotoro tradiciot egy igen szines eloadassal. Nagy, rajzfilmbeillo parokak, pottyos harisnyak, csikos tutuk es ami belefer. Es persze a zene, ami mar a gyerek is kifejezetten elvez, szepen csendesen vegigficankolta az eloadast, a tole elvarhato legjobb magatartast tanusitva. :)
Hazafele vettunk szinten felkesz vacsorat mara, mindenfele extrasag is bekerult a kosarba, kint kellett volna hagynom oket :P. Elharitottunk minden meghivast, nem hivtunk meg senkit, remek lesz. Kolok fennmaradhat amig bir, ahogy ismerem 10 korul siman elvonul majd aludni. Mi meg attevezzuk, atvideozzuk, atpezsgozzuk magunkat az uj evbe a pasival kettecsken. Makot nem kaptam, pedig egy makosbejglit sutottem volna, de lesz malac es lencse es fank (fuszereseszter konyvebol kaptam sok ihletet, koszonet az ajandekozonak :) ), hogy jovore is legyen penzunk.

Es ha mar szep karacsonyt nem kivantam senkinek itt, hat kivanok boldog uj evet, gyerekkacagasost, penzcsorgost, egeszsegest, ahogy kell. :)

No comments: