Friday, December 19, 2008

A nap vege

sokkal jobb lett, mint az eleje. Kezdett esteledni, de semmit nem foztem, kedvem sem volt, pasi meg napok ota nyuzott indiaiert. A talalkozo is kezdett korvonalazodni, este 10 korul, valahol az M20-25-26 haromszogben. Gugliztam egy remek talalkozohelyet, kerestem mellette indiai ettermet, kocsiba tettem a pasit es elindultunk. Az etterem neki nagyon tetszett, nekem nem annyira, hiaba, a falunkbeli indiai szinvonala igen magasra emelte a lecet. De az etel jo volt, mar amennyire en meg tudom itelni a kasmiri konyha barmely nevezetesseget. Mire fizettunk volna, csongott a telefon es mehettunk talalkozni, ami nem tartott sokaig. 15 perc alatt hazaertunk, kinyitottuk a zsakmanyt es oromkodtunk nagyokat, megha a jelentos reszuk diszcsomagolasban is van, tehat kinyithatatlan karacsonyig. Ami nekunk mar nem 24, hanem 25, aka Boxing Day, de majd orulunk akkor is. :)
Am az igazi katarzis akkor tortent, amikor az en dragam felajanlotta, h a divanyon alszik, tehat nem keltem fel 4x a horkolasara, vagy arra, h lehuzza rolam a paplant. Udenfrissen mehetek takaritani. :P

No comments: