Friday, March 23, 2018

Lábtörés 6 az első hét vége

Szerdán elkezdtem szokni az új gipszet, megjött a roller és új világ nyílt meg ezzel előttem, ui képes voltam szállítani vmi, pl italt bögrében, nem kellett mindent ott helyben elfogyasztani a konyhában, vagy megkérni vkit h hozza oda nekem. Elkezdtem letenni a sarkam ülés közben, bár a legtöbbet elfoglalt pozíció a díványon felpolcolva volt.
Csütörtökön eljött a sógornőm, hozott levest és egy csirkés lasagnat, mindkettő isteni és nem nekem kellett gondoskodni róla, Andy a pizzarendelésben látja a konyhaművészet kiteljesedését. 
Pénteken sem történt más, Google, Netflix, kötés, telefon, kutyák a szitterrel, ücsörgés a nappaliban. Fájdalom ritkán támad, ha lógatom dagad és a só nagy ellenség. A szorulas megszűnt, a lakásban ügyesen közlekedem, a lépcső mumus, napi egyszer igyekszem letudni.

No comments: