Friday, March 23, 2018

Lábtörés 5 intermezzo

Az egész történet egyik legidegesítőbb vonatkozása h NEKEM kell helyettesítésért könyörögni. Azt értem h ha valaki szabadságra akar menni vagy vmi esemény esik egybe a melóval, esküvő, sportverseny, akármi, akkor megkér egy kollégát h helyettesítse (nem részletezem a szabályokat, a röhej kategória). Még azt is értem, h ha vki hirtelen lebetegszik, akkor körbekérdez, ez egy-két nap, nem több. De h nekem, a törött lábammal, hat hét gipsz előjelzéssel, könyörögni kelljen h vki más KERESSE MEG A PÉNZT, amit ugye én nem, ez nonszensz. Legalább négy napig ment a palaver, h ki mikor helyettesít, az iroda zaklatott rendszeresen, meg írjak óravázlatot. ORAVAZLATOT vazze, h vki más tanítsa meg és szedje be érte a pénzt. Az összes kolléga rendelkezik a megfelelő képesítéssel, írja meg ki-ki a saját vázlatát.

No comments: