Tuesday, May 25, 2010

School production

Iden a Guys and Dolls c. musicalt adjak elo (ne tessek kerdezni, h mi ez, meg en sem hallottam rola sosem), a junior verziot, "amiben nincs csokolozas a szinpadon" tudhattam meg gyermekemtol (az infot abban a megnyugtato hangnemben adta elo, amivel a vilagegyetem vegerol is szokott nekem beszelni, amitol szinten nem kell tartanom, hiszen olyan sokara lesz, h mar reg halott leszek -mintha o nem :PPP), majd elemtarta a produkcio jelmezigenyet.
A korabbi eloadasokra is a szulo kellett biztositsa a kellekeket, illetve az Alice-ban, ahol o volt a bolcs pondro, ott kapott zold pondrojelmezt, bar eppen azt is megoldottam volna. Az Oliver "oltoztess rongyokba, anya" mar meg sem lepett, bar biztositottam, h mivel sem a next, sem a gap nem arul "rongyokat", itt lesznek nehezsegeink, de megoldottuk. A bibliai Jozsef-fiver jelmezet es a csodalatos Oz-ba kello torpejelmezt is kihoztam 10font alatti osszegbol, kb 2 ora munkaval.
Ma viszont ezt kaptam:
"xxx will need a black suit, light brown shirt and brown/blue tie. He will also need a trench style overcoat. (see picture) Also black shoes."
Na most komolyan, lehet, h mi nem vagyunk eleg trendi szulok, de se fekete oltonye, se trencskoja nincs a 11 eves gyerekemnek, nemmellesleg talan meg az apjanak sem. Az iden 2 eskuvobe vagyunk hivatalosak, regrettably no children, temetest nem tervezunk, koszi. Fekete cipo akad itthon, az iskolai (kulonosen, h mar hivatalosan is egy meretet hordunk a gyerekkel, a most hordott cipoit nem engedem szetnyuzni, nekem meg sokaig jok lesznek :DDD) es egy ingre-nyakkendore is jok nalam esetleg, de honnan a bubanatbol akasszak le egy oltonyt trencskoval???
Csak lenne mar vege ennek az iskolasdinak, en egyre jobban utalom oket, ma hazaadtak a frissen sutott (komolyan, akkor szedtek ki a sutobol es nyomtak a gyerek kezebe, aki persze sziszegve adta at nekem, mert nekem azbeszttel van belelve a tenyerem, vihettem a kocsiig, koszi) tonhalas lepenyt, mert fozesora volt (ami persze tok jo, de aggyal kene csinalni es vagy idoben befejezni, h hulhessen vagy hoszigetelesrol gondoskodni), hazifeladat mar reg nincs semmi (na nem mintha iden olyan sok lett volna), egyszeruen nem is ertem, mi a feszkes fenenek jarnak be? A mult penteki matekoram a gyerek szerint az idei tanev fenypontja volt, akkor tanult a legtobbet es a legerdekesebben, papirnyul vagyok es nem mertem arra biztatni, h ugyanmar ezt tanbacsinak is arulja el :P
(ezt tanitottam nekik amugy, csoportosultak nem es testverszam szerint, csoportositottak formakat, oldottunk meg fejtoroket fejben es irasban, kozben meg ettek a popcornt meg a fagyit es ittak a szorpot, egyik sem panaszkodott)

Na megyek az ebayre (az a fomocsok pasim, aki a panaszaradatomnak problemamegoldassal gondolta veget vetni, mikozben en nem megoldani akarom ezt, hanem nyammogni meg szornyulkodni rajta, lehetoleg jo sokat :PPP, adta az otletet, h nezzek mar ki az internetre, hatha tovabb latok az orromnal...)

No comments: