Monday, May 10, 2010

Olasz es konyha (mi mas...)

A gyerek nem tud olaszul. Ez nem ujsag persze, viszont tenni kell az ugyben valamit es nemkicsit amultam el, amikor megtudtam, h aligmessze, tenyleg 10 percre tolunk van GYEREKEKNEK olasztanfolyam, kedden delutanonkent 4-kor, eppen siman odaeros idoben. Valami zen szervezes lehet a dologban, mert a kedd az egyetlen delutanja, amikor semmi iskolai foglalkozasra nem irattam be, leginkabb azert, mert az egyetlen nekivalo az igazgato&neje altal tartott torna-karate ize lett volna, amire en elvbol nem jaratom mar, neki persze nem ezt mondtam. Na de EZERT nem jarattam, most mar vilagos :)

8 ora folyamatos pakolas-porszivozas-teregetes NAGYON kiveszi az embert. Csak szolok, hatha valakinek jol jon az info :)

A vakoloember ma delelott megkarcolta a csodamosogatot. Az a dezsa egyszeruen gyonyoru, sima vonalvezetesu, szepre polirozott es most ott ektelenkednek rajta a karcolasok. Ez elkeserito. Utalok erdekervenyesiteni, miert nem volt kepes vigyazni ra? Amugy en kerdeztem, h takarjam-e a feluleteket, de aszontak o fogja. Hat nem jol csinalta :(

No comments: