Thursday, May 6, 2010

Level a frontrol

A lino lent van, 1 ora alatt kerult a helyere es nagyon szep, mar direkte orulok, h a sogor cserbenhagyott minket, megsporoltam egy csomo penzt, az eteteset es persze a halat, amit kotelezo lenne ereznem es kimutatnom. Sot, jogosan lehetek megsertodve is, bar az nem leszek, leszarom konkretan, o mar azt terjeszti a csaladban, h en kavartam ossze az idopontokat, napersze. En tudom, h o tudja, h en tudom, h o tudja es ez nekem eleg :PPP

A lino egyebkent nem csak h a helyen van, de pont szuper is, szinre, mintara, mindenre. A festheto falakat is lefestettem, a garazsban talalt maradek halavanyzold konyhafestekkel es hengerrel (ezt esetleg nem viszi a gep), de egyaltalan nem csopogott vagy spriccelt, semmi maszat nem maradt utana. Estere bent volt a korpuszok kb fele, gyakorlatilag az osszes alsoszekreny.

Dramabol azert jutott tegnapra is, amikor megjelent a konyhas ceg "Health and safety" ellenore az ajtoban. Eloszor azt hittuk a kollegaja joletere kivancsi, h meg egeszseges-e es biztonsagban van-e, de nem ezert jott, a mi kesobbi egeszsegunk es biztonsagunk erdekelte (ertsd h a vkit megraz az aram vagy ilyesmi, akkor nem oket fogjuk perelni). 3 oran at kereste a szoko aramot, valamelyik konnektorunk nem volt megfeleloen osszekotve. En azt vartam volna, h leallit mindent, aztan amig MI ki nem javitjuk, addig nincs konyha, de halisten nem ez tortent. Mondjuk az is igaz, h ok kompletto vallaltak a konyhat, mertek volna fel rendesen. De azert egyre inkabb el vagyok kepedve a kasztomer szorviszen, amiben reszem van. Es nem csak en, hanem a pasi is, tehat ez azert meg ebben a kanaan (viccelek :P) orszagban sem altalanos.

Na megyek mosogatni KEZZEL, horribile dictu :P

No comments: