Monday, December 7, 2009

Telapo itt volt

hozott a gyereknek mikicsomagot, a (z ugyan nem erre az alkalomra) kipucolt cipojebe, volt nagy orom. Meg voltak a sogorek ittalvos vacsorara, ittunk mint a godeny, nem szamolom meg, hany uveg bor fogyott el, majd jol meglesz a velemenye a szelektiv hulladekosoknak hehe :P (Az egy siramom, h nem es nem tudnak catanozni, a sogornom a gyereket ajnarozta vegig, kartyaztak az asztal alatt (!), oda sem figyelt, a gyerek meg ugye emiatt nem koncentralt, a sogor meg iszonyu idegesito, mikor azt hiszi, h vicces, pedig csak idegesito, amikor harmadszor is leallitja a kovetkezo jatekost, h megis csinal meg valamit, de megsem, de megis elad nekem gyapjut, de inkabb megsem, hehehe AAAAAAAAAAA kene nekem ide valami jofej felnott ismeros, aki szeret tarsasozni eh)

Amugy mar majdnem itt a vege mindennek, majd jol elfutunk. Par hete volt egy uszasi melypontom, amikor ki kellett adni az uj diplomakat, es valahogy senki sem fejlodott semmit, csak remelhettem, h teljesitik a szukseges kriteriumokat a trimeszter vegere, de nem ugy nezett ki. Nos, 1 honap alatt hihetetlen sokat fejlodtek a gyerekek, szinte mind tud mindent, amit tudnia kell. Ez nem uj megfigyelesem, h amikor ugy tunik, h semmit nem tanulnak, akkor is ragad rajuk valami, sot, valahogy akkor szivjak magukba, aztan kesobb lehet latni, h tenyleg mit tudnak. Csak a sok huje szulo ne presszionalna oket (meg engem :P)

Ebayre is felraktam vegre a sok-sok mindenbol egy parat, a 10-bol 7 elment, 5-ot ki is fizettek. A nem elmentek kozott van 2 vadiuj, meg cimkes-dobozos focicsuka, egy fure stoplikkal, egy muanyagra nem stoplikkal, meg csak meg sem nezte senki, ezen mondjuk csodalkoztam. Ha minden eladottat kifizetnek, akkor "kerestem" 35 fontot, azert idezojelben, mert sokkal tobbet adtam ertuk ugye eredetileg. Nemelyik vadiuj volt, mint pl egy boden naci a gyereknek, ami olyan bo volt ra, h nem birtam ugy behuzni a gurtnijat, h ne essen le. Mostanra belehizott, viszont most mar bokalengo, igy jartunk. Vissza kellett volna kuldenem, de rutintalan voltam meg anno.
De nem is ez a filozofalas targya, hanem az, h osszesen dolgoztam a cuccal vagy 5-6 orat (fotozas, leiras kiagyalasa, konkurrencia mustraja, ok mit es hogyan csinaltak, aztan meg az uzenetekre valaszolas, csomagolas, postazas). 5-7 fontos oraberert meg sosem dolgoztam :P
Mert nem rentabilis baromira, mondjuk fun az igaz es a pasi szerint eletben tartok egy amugy rendkivul jo kezdemenyezest, ahol en is sokat vasarolok es en is nagyon olcson, szoval igy kell ezt nezni. Megyek postazni :)

1 comment:

Tipetupa said...

Én NAGYON szeretek társasozni... :-)))