Sunday, December 27, 2009

Szuletesnap

Vegre a pasi is hozzamoregedett hehe. Tolem kapott egy felkesz pulovert, ciki, de nem lettem kesz vele, mondjuk hosies harcban maradtam alul, mert talan 17-en kaptam meg vegre az ujsagot, amiben a minta volt es mas fonalat hasznalva at kellett az egeszet szamitanom, de majd kesz lesz. A fonalat o valasztotta, bambusz es baromi draga es amikor eloszor kerte, h kaphatna-e ebbol valamit, akkor elhajtottam kerekperec, mert csak az anyag lett volna 60 penz, annyibol meg azert eleg markas pulcsit vehetek neki, a munkamat nem is szamolva. Aztan ebayen lecsaptam egy adagra olcson, igy kap megis luxuspulcsit, orult is neki nagyon. A gyerek meg elvitte a sajat penzen moziba (popcorn inc), megneztek az Avatart. En ugy iteltem meg, h nekem egy ilyen tipusu film inkabb a buntetes kategoria lenne, ugyhogy inkabb az ikeaban mulattam az idot, egy egesz orat szorakoztatva a konyhatervezoik egyiket. :) Anyagktg 3e, munkaber 3e, bar ez utobbi sokkal kevesebb lesz, magyar asztalos sraccal kozosen osszerakjuk mi. Plusz az uj huto, meg talan egy beepitett mikro, de ezen meg gondolkodom. Meg asszem futok par kort az ugyben, hatha mashol meg ennel is olcsobb, meg foleg van nagyobb valasztek elemmeretben es szinben, mert igazabol az ikea mai kinalataban egy sem volt, ami elott sikoltva aleltam volna el.

Miutan mindenki kiszorakozta magat, ettunk egy jot es vegre nem kellett mosogatnom. Rendeltunk 2 felnott egy egy gyerekmenut, az utobbit nekem, a gyerek kikerte maganak, siman lenyom egy felnott adagot es tenyleg. :) 150cm, 40-es a laba, pelyhesedik a szajaszele, pattanas no a hatan es annyit eszik, mint egy kaszas. Es megajofej (mar amikor nem hisztizik, mert matekot gyakoroltatok vele :P), udvarias, csuda a humora es a macska is az olebe ul vegre.

No comments: