Wednesday, December 23, 2009

Update

(nem a dieta, senki ne ijedjen meg :) ). Mult csutortokon elmentunk Hampton Courtba korizni, remek volt. Az egy oras korizas alatt (amit eleinte igen kevesnek talaltam 10+7 fontert, viszont fel ora utan mar nem ertettem, h annak idejen ugyan hogyan birtam orakat eltolteni a Mujegen) en egyszer sem estem (bar az elore iranyu csuszkalason kivul semmire nem voltam kepes, sem hatrafele csuszni, sem holdat, sem piruettet -vagy olyasmit, meg a megallas is inkabb a keritesnekszaladas kategoriaba esett), viszont a gyerek az rengeteget. Bar ezt igen vidaman tette, idonkent hatalmas tarzanorditasokkal adta a vilag tudtara, h o mennyire penge ebben es milyen gyorsan csuszik, gyakran meg be sem fejezve az orditast, mar esett is el :). A felallassal is voltak gondjai, ahhoz ugye izmot kell hasznalni, meg a vegtelenitett vegtagjai is inkabb csak akadalyoztak barmiben.
Bar a farmerjan lattam, h kicsit vizes, de az elso gyanus jel a kimenetelkor tunt fel, ui a polarkesztyujebol konkretan csavarni lehetett a vizet, kb mintha egy pocsolyaba esett volna. No probs, odaadtam neki az enyemet, ne fazzon. Aztan ahogy lesegitettem rola a koricipot, remulten konstataltam, h nem csak a farmerja, hanem az alatta levo harisnya is es nem kicsit, hanem szinten csavarhatoan vizes. Persze valtoruha semmi nem volt nalunk, tehat a kocsiig a vizes cuccban kellett jonnie, ott meg alsogatyara vetkozott, beburkolozott a kabatomba es fullra nyomtuk a futest. Az elso utbaeso hiperben vettem neki egy melegitogatyat, onnantol mar nem volt gondunk. Konkluziokent, bar nem erre szamitottam tole, kijelentette, h NAGYON szeret korcsolyazni, hmmm...

Aztan penteken nem vittem el a kocsit, mert a leszakadt hoban annyit nem ert az egesz, bar az a gond, h szerviz nelkul nincs viszga, vizsga nelkul nincs utado, az meg dec 31-el lejar. Vegul tegnap keritettem ra idot, ki is derult, h az elso gumikon a rovatmelyseg = zero, nem is csoda, h csuszkaltam rendesen.

A ho meg mindig megvan, bar 2 napja nem esett uj, de az eddigi koszoni jolvan, meg nem szandekozik tavozni, ha semmi nem valtozik, akkor feher karacsonyunk lesz, pasinak eleteben az elso, ennyit a global warmingrol...

No comments: