Monday, December 7, 2009

N1H1

Ha mar a csapbol is ez folyik, folyjon innen is :P. Ma kaptam egy melt a babaszobarol (vagy olyasmi), az volt a cimeben, h OLTATNI!, bar nem is olvastam tovabb, ment a kukaba, de nem is ez a lenyeg. A pasi elment penteken az orvoshoz es adtam neki egy listat a megkerdezendokrol, tobbek kozott a "hogyan kaphatok en, mint sok kisgyerekkel talalkozo, sertesvesz ellen oltast?" cimut. Nos, sehogy. Se ingyen, se penzert, sehogy. Egyelore az immungyenge es/vagy tudogyenge kisgyerekeket stb oltjak, behivasos alapon, nem kell sehova maganakcioval betorni, kuldik a behivot. Ami persze nem kotelezo, itt semmi sem az. En viszont nem vagyok rendor, mert asszem a nem betegek kozul csak azokat oltjak egyelore. Van vakcina, nem kell panikolni, nem azert, csak meg (!) nem oltanak mast. Majd kesobb. Esetleg. Egyszer dontenek ugy, h beadatok egy oltast es tessek, nem adjak. Hat igy jartam. Ugy dontottem, h csak tudnak ok is valamit, innentol kezdve nem hagyom magam panikoltatni. A gyerekkorhazban is dolgozo radiologus sogornom beoltatta magat, az immungyenge gyerekek vedelmeben, direkte megkertek ra az ott dolgozokat, de amugy o sem kapott volna. Na ez egy ilyen jarvany. Maon dul, itt meg nem annyira.

Ma megjott a gyerek vizsgabehivoja, a 1433-as sorszammal (ertsd legalabb annyi gyerek fog felvetelizni a 150 helyre...), ha valaki konyit valamennyire a szammisztikahoz, akkor josolhatna nekem egy pozitiv eredmenyt ezekbol a szamokbol. Primszam, ami jo (ne tessek kerdezni, h az mit jelent, szeretem a primszamokat, egyediek, meg a gyerek is szereti oket, csak o meg jobban is erti, ami szinten jo) meg tetszik is, nem is tudom miert. Es ha mar gyerek, ez a gyerek olyan jo, h mar kezdunk aggodni. A humora megmaradt, viszont szot fogad, nem rinyal, magatol csinalja amit eddig keresre sem, kicsereltek :P (csak zarojelben teszem hozza, h egy hete nincs szgep...)

1 comment:

Tipetupa said...

Oltás ügyben itt is ilyen a helyzet.
Agyaltunk, kezdtük kérdezgetni a dokikat. Otthoni szuper doki azt mondta, nagyot esetleg oltassuk, veszélyeztetett, kisebbiket nem kell. Megkérdeztük a házidokit, ja, hát a nagyobbikat tényleg kell, aznap délután gyorsan-gyorsan. Igen, kellett volna levélkét kapnia. Kisebbik nem is kaphat, hiába is agyalnánk rajta, mert nem veszélyeztetett.
Voltam fogdokinál, ő azt mesélte, hogy a fogorvosok nem kapnak, nem kerültek a veszélyeztetett kategóriába. Majd valamikor. :-)