Wednesday, December 23, 2009

Szemet

Marmint a haztartasi hulladek, amibol nekunk ugye van a normal, a lerakoba kerulo, illetve a szelektiv, mert 2 kbozo ceg foglalkozik veluk. Halisten mindketto szerdan jon, legalabb ezzel nem kell kulon logisztikazni (es meg Abelek is szerdan hozzak a zoldseget, milyen egyszeru igy az en eletem ;) ), az elobbi hajnalban (hehe, hanyszor rohantam ki slafrokban a zsakkal...), a masik kicsit kesobb. Mult szerdan csak a hulladekot vittek el, a szelektivet nem, pedig havazni csak csutortokon kezdett, lehet, ok mar elora megereztek, mert a szajtjukon az "adverse weather conditions"-re hivatkozva kerik az elnezest. A rendes polgarok (nem mi persze) bevittek a szemetuket, a nemrendeseket meg lepte a ho, bar ez nekem nagy lelki torest nem okoz, a papirfeldolgozasnal amugyis kap vizet, a tobbi meg vizallo (bar az identity theft -ugyan divat ez otthon is?- miatt okosabb lett volna behozni talan a papirt).
Ma is szerda, hat bizakodo lelekkel kiraktam a szemetunket (slafrok helyett pokrocba burkolva, mentsegemre szoljon, h meg sotet volt), aztan raneztem a szajtjukra, ahol nem kicsit irritalva olvashattam, h a karacsonyi gyujtes egy nappal elobb tortenik, viszont a keddit (tehat a mi mainkat) szinten az adverzvedor miatt toroltek. Elegge ketsegbeesve felkeltettem a pasit, h most mi legyen, hogyan lehet igy elni, mire megsimogatta buksi fejemet, felajanlotta, h bepakolja az osszes szemetet a garazsba, ahol a dulo minuszok miatt meg a kappanmaradeknak sem lesz semmi baja hetekig, aztan idovel majd elmulik a ho es ujra normal utemben viszik majd a szemetet, de ha meg ez sem nyugtat meg, akkor, ha akarom, kivandorolhatunk Ausztriaba is :PPP

No comments: