Thursday, December 31, 2009

Karrier es karacsonyuto

Most bejut a szuper kozepiskolaba egy szuper felvetelivel, ott leerettsegizik 7 ev mulva, aztan egyetemre megy, valami real szakra, h mire, az meg nem teljesen tiszta, atomfizikus, vegyesz vagy csillagasz a legeselyesebb, aztan a diplomajaval jelentkezik a Tengereszet tisztkepzojebe, tiszt lesz 12 evig, majd meg 40 eves kora elott leszerel, kap egy szuper nyugdijat, abbol vesz egy kisebb hazat, amire nem kell jelzalogot fizetnie (ez a nagy mumus most, a jelzalog, nem tudom miert fel tole ennyire, mi is fizetjuk) es folytatja a tanulmanyait, amivel egyetemi professzor lesz.
No vagy csalad majd lesznek, de amig a hazat meg nem veszi, addig tartsuk meg a szobajat, legyunk szivesek. ;)

Nos ezek a tervek, sztem szep egy 10 evestol, nekem ennyi idosen semmi tervem nem volt, sot anyuka sem akartam lenni.
Es tanulgatjuk egyutt a OU anyagomat, idonkent odaul mellem es beleolvas es kiszamolja es kerdez, h az mi, termeszetes logaritmust azert nem tudtam neki elmagyarazni, mert magam sem nagyon ertem, de erre (is) jo az apja :PPP

A nappaliban kinyitottuk a kanapet, ugyan hely nincs semmire, viszont remekul tudunk harmasban dagonyazni, be sem agyazzuk soha, akinek tevezni/olvasni/kotni/zenet hallgatni/szundikalni van kedve, az megteheti, elvonulas nelkul, akar egyszerre tobbet is az opciokbol. Jokat fozok, minden nap uszunk a falubeli 25 meteresben. Egyedul ez a retva vizsga zavar bele az idillbe, de januar negyediken tabortuz!

No comments: