Monday, November 9, 2009

Tae Kwon Do

Megunvan a honapok ota tarto fulragast beirtam a gugliba a falunk nevet es h tekvondo es lass csodat, vagy 3 csapat is muveli, lehet amuldozni, ebben a kis istenhatamogottiben mik nem vannak.
Iskolabol hazajoven uzletet ajanlottam neki, miszerint, ha 1 oran belul eszik es megirja a hazijat (ertsd nem tolt el orakat a fuzet folott merengve es nem nyammog az 1 tanyer etelen), akkor belefer, h elvigyem. Kerekre nyilt szemmel biztositott arrol, h most mar biztosan en vagyok a legjobb anya a vilagon es minden feltetelt maradektalanul teljesitett idore. Motivalhato, ha nem is egyszeru. ;)

Maga a TWD az volt, aminek elkepzeltem, karateszeru ugrabugra, kis aerobik bemelegitessel az elejen, aztan utestechnika, aztan sprintek meg gyors helyzetvaltoztatos gyakorlatok, aztan megint utestechnika, csak maskepp, aztan meg erosites, svedtornaszeruen, felulesek, fekvenyomas es a vegen nyujtas. A gyerek rengeteget ugyesedett, meg is lepodtem. Igaz, a trampolinon tudom milyen kunsztokat tud mar es a kivitel sem rossz, de azt gondoltam, nem is tudom miert, h csak ott ugyes. Botor gondolat volt, mindenben ugyesebb, el kene vinni bicajozni, kivancsi vagyok, ott mennyit fejlodott, lehet, h megis hagyom, h megcsinalja az iskolai oktatast a tavasszal. A tobbiekhez kepest itt erosen a kozepmezonyben volt, technikailag nem, de felulest, fekvotamaszt szebben es gyorsabban csinalt mint a tobbseg, a nala nagyobbak is.

Az ora erdekes volt es valtozatos, jol felepitett, bar az edzo fegyelmezesi erofeszitesei nem mindig voltak eredmenyesek. Es nem az enyemmel volt gondja...

A vegen volt megint kabatrangatos "fizessunkmar es vegyuk meg a speci ruhat" noszogatas (egyenruhafuggo a gyerek :P), de nem tudtam eleget tenni neki, mert egy honapig akarjak h jarjon probabol, ne a 3. oran gondolja meg magat a 30 fontos speci ruhaval (merugye a kb ugyanolyan karatecucc az nem jo, mert kicsit mas, bah)

Aztan itthon volt vacsora nambortu (hol van mar a levegon es fenyen eles, megy a zaba kemenyen, kis kaszasom :) ) es meg belefert egy kis spelling es teve es szgep (supernovak es fekete lukak), mire nem jo, ha hatekonyan irja a lecket es nem orakig.

No comments: